Ivf/FET Töserna 2012
Jeanette70 vad tråkigt, får hoppas att blodprovet du ska ta visar + istället !! det kan vara för tidigt för att det ska ge utslag på stickan !Härligt att höra från dig Csillag
Vill någon lägga in bakgrund på mig i listan
skånetjejen
30 +, gift, op bort ena äggledare och äggstock för ca 10 år sedan pga cysta, x nr 1 på äggledaren som var kvar 2011, ivf remiss skickad september 2011, ivf 1 jan 2012, ivf 2 maj 2012, x nr 2 sommaren 2012, satt på äggstocken, ivf nr 3 okt 2012 avbruten inga ägg befruktade, ivf 4 med äp ca v 2 2013.
tack
Hej hej hoppas det e bra med alla I dag börjar jag med att spraya :) har inte riktigt fattat att det börjar nu igen Har förtränkt allt som har med Ivf att göra sen föra behandlingen då blev det äp men inget återförande 0 blev befruktade hoppas att jag kan få tillbaka den positiva enegin som jag hade föra gången men det känns svårt att hitta den igen det e 4 gången som vi gör behandlingen i år ! Kram
[quote=68009011][quote-nick]Csillig skrev Hej gumman. Hur mår du??? Läste du börjat spraya nu,guuuuu vs kul.håller alla tummar o tår.[/quote] Hej och tack jo det e ok men har svårt att hitta den positiva energin nu inför detta Ivf försöket, försöker vara det men det e svårt men får väl försöka att ej tänka på det tidigare försöken och om det ej lyckas! Hoppas det går bra i dag och att du får komma hem över jul o nyår håller mina tummar för dig kram
Hej allesammans godfortsättning Här e en uppdatering från mig ! Är i full gång med Ivf 4 ! börja med sprutorna föra veckan, ska på mitt första ultraljud i morgon :) tyvärr så har jag ej mått så bra är jätte trött, nedstämmd, spänd och nervös :( det e svårt att orka med dagliga livet med jobb och svårt att vara glad o positiv ! några tips ? E det några fler som är mitt uppe i behandling? Ha det bra kram
Hej krafor Kul att det är någon annan här inne som oxå är på gång med äp! :) Det verkar som vi börja med sprutorna samma dag den 1/1! Jag var på ultraljud i går dag 8 det var endast 5 blåsor, 1 stor,2 mellan stora,2 små, de höjde dosen gonal f och ska ditt på fredag igen för nytt ultraljud!!, lycka till i morgon på ditt ultraljud Ha det bra
Hej snölägtan Tack för de uppmuntrade orden ska föröka ta en dag i taget, ska försöka ta mig i kragen och ta korta promenader så man kommer ut och rör på sig lite!. Grattis till ditt mirakel, hoppas du får må bra i dina händer nu fram till födseln! Skönt att veta att det blir ett planerat snitt eftersom föra var så dramatisk ha det bra kram