• skånetjejen

Ivf/FET Töserna 2012

Tack snölänktan Nu äntligen e jag ruvare :) med 1guld ägg, tyvärr så blev det inget till frysen det ena hade ej delat sig:( men hoppas på mitt guld ägg ! vill försöka vara så positiv som det går dessa två veckorna och tänka på annat har någon något förslag hur man distraherar sig själv? Hur gick det för dig karfor ?

• skånetjejen

Härligt karfor) håller tummarna :) e det oxå tredje gången som du e ruvade? Som mig? Jag ska försöka att vara i gång under den närmsta tiden har test datum 28/1 men får resultatet 29/1 när har du test datum ?

• skånetjejen

Hej hej är nu på ruvardag 7 tror jag eller 6 !!!!' börjar man räkna från et eller dagen efter et ? Osäker! Men tyvärr har jag blivit frestad och testat i dag neg fast att jag vet att det är för tidigt!!! Men gjorde det ändå!!!! Hatar detta väntan !!!! Känner inga symtom !!!!! Uchhhhh fy har svårt att sluta tänka på allt detta oxå !!! jobbigt!!!! Men ska ut i em och shoppa lite och försöka tänka på nått annat!! Hur e det med dig kardor?

• skånetjejen

Hej hej Grattis snölägktan:) Tyvärr ser det ej ljust ut hos mig testande med urin prov i går och i fredags Det var negativt:( känner mensvärk, ska lämna blodprov idag ska ringa in till kliniken imorgon em men är inställd på ett neg besked! Så om det är så så får vi söka privat! Så får börja kolla upp våra alternativ! Hatar det ! är mer en redo för ett + ! efter 4 Ivf beh och 3 ruvarfösök! 2 x ! Vill vara i nästa steg av mitt liv! känns som man står och stampar på samma ställe hela tiden ! Meddelar i morgon hur det gått ! Lycka till karfor kram allesammans

• skånetjejen

Vad tråkigt krafor hoppas att mensen ej kommer och att du har fel Just nu så har min mensvärk ökat jätte mkt :( kram

• skånetjejen

Hej karfor det e sådär ! mensen kom i går kväll rejält ! ringde till kliniken i dag hcg var 5 och det fick ändå räknas som neg men de ville att jag ska ta om urin grav test om 14 dagar ! Ska få ett avslutande samtal från kliniken eftersom våra grattis försök nu är förbrukande! När jag lagt på luren o börja tänka så kom jag på att jag glömde berätta för ssk att jag haft 2 x och nu börjar jag fundera på om det kan vara ett x igen pågång behöver ej vara det men, ska ringa till kliniken p torsdag fm o fråga om jag kan göra ettblodprov istället för urinprov! Då det tidigare ej visat positivt vid x förän jag fått buksmärtor precis innan jag blivit op ! Håller alla tummar att din mens uteblir och du får ett + :) var det den 2 det var test? Tråkigt med överstimmilering, oroa dig inte för i morgon det kommer gå bra kram

• skånetjejen

Grattis till din dotter Csillig så glad att allt gick bra :) har inte varit här på ett tag så här kommer ett stort grattis bättre sent än aldrig Kram

• skånetjejen

Hej allesammans :) stort grattis till alla som har plussat :) jag ska spola min äggledare på fredag! Någon som har gjort det? Har en paus från Ivf nu i vår ! i höst ska vi börja igen men då privat början av juni ska vi på samtal för första gången på vår nya klinik ! 5 gången gilt hoppas det går vägen för snart orkar jag inte mer ! Stort grattis kram

• skånetjejen

Hej nu har jag gjort hsg undersökningen ! Gick bra :) såg bra ut! Gjorde ont och kramps regällt i början när hon stoppa in slangen men gjorde inte alls ont när hon spola kontrasten ! Skönt att ha den gjord ! Vet någon om det ökar chansen att bli gravid efter? Eller det kanske bara ökar Om man hade något stopp! ?

• skånetjejen

Hej Grattis till er som har fått sina efterlängtande tillskott :) Det var mycket länge sen jag var här inne sist men ville ge en uppdatering ! Är Gravid i v 24 med tvilling tjejer :) ( IVf försök nr 5, vårat första privata ivf försök) Ha det bra kram

• skånetjejen

Hej csillig Tack så jätte mycket :) det värmer :) E jätte glad spänd och förväntansfull över våra två nya familjemedlemmar :) De två tjejerna :) är planerade till sista veckan i juni :) Vi gick hos Cura Öresund i Malmö vår första privata behandling :) köpte tre försök :( ( Ivf nr 5) De plocka ut 4 ägg tror jag, 2 blev befruktade ( första gången vi fått mer än 1 ägg befruktat) Så 2 ägg sattes in och båda valde att stanna kvar :) två äggs tvillingarna och jag har mått bra änsålänge :) E lite nervös hur det ska gå med två på en gång men samtidigt glad att de får varandra :) Har du några bra råd eller tips för en blivande tvilling mamma ? E det tvilling pågar eller töser som du har? Tänk att din tjej är 1 år :) tiden går fort ! Hur länge ska du vara mamma ledig ? Ha det bra kram

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012