Ivf/FET Töserna 2012
nl2012 skrev 2012-05-20 09:26:17 följande:
Cillag, jag tycker så synd om dig
Det är inte klokt vad du får gå igenom, du är beundransvärd måste jag säga! Du ska veta att jag kommer att tänka på dig hela dagen, jag vet att du kommer att fixa ett bra kalas till din dotter o berätta för henne på ett bra sätt om din farmor. Jag känner dig inte, men tycker att du verkar vara en enastående människa som bryr dig om allt o alla, men glöm bara inte bort att ta hand om dig själv.....Många kramar
Ett steg framåt o tre steg bakåt.
har gett upp detta ET.
Hoppas bara att cystorna inte förstör mina äggledare så jag måste operare bort dom o kanske livmodern.
Min manf örsöker få mej att ha lite hopp,men han såg heller inte hur illa de såg ut på VUL.
Läkaren ville ju inte ens släppa hem mej mn ja tjatade verkligen ur mej de för jag blivit så chockad.
Jag hör ofta jag många gånger tänker på alla andra o sätter ala andra före.
Jag har nog alltid gjort de, o de spelar nog ingen roll hur illa de e me mej för ja kan inte bara sitta o tycka synd om mej när andra mår dåligt.
Om nått visar bra för mej, ex att jag ahr jäääättefina äggblåsor o nån kommer frånVUL o de inte hittats knappt nån där lr de ser dåligt ut så lider jag mer me den personen än kan känna mej glad för min egen skull.
Jag ahr nog alltid varit sån, kanske lite av min personlighet.
Är väldigt mån om andra även om ja inte känner dom, samt familj,djur osv.
Bara hoppas att cystorna vill krympa lite så jag slipper antingen operation lr akut operation.
Bara att vänta o se, på tisdag får ja dommen.