Grattis Mischa och LnH! Ingen tvekan om att era test är positiva!! :)
Fick mens igår och testade som väntat negativt idag på TD. Har börjat kolla upp privata kliniker eftersom vi nu bara har ett fryst kvar av våra landstingsförsök! Skulle så gärna vilja hinna med ett par insättningar till innan sommaruppehållet, men det verkar inte finnas någon klinik som har öppet hela juni så att jag hinner det. Känner ni till någon klinik som inte håller stängt så länge över sommaren som man kan kolla upp? Gärna i Stockholm eller Uppsala. Är ju inte ens säkert den frysta klarar upptiningen, när jag gjorde FET nu senast så dog ju den första de tog ut.. Vi har iaf valt Linnékliniken i Uppsala, men vi har fått en samtalstid först i augusti och skulle få starta med behandling senast i oktober! Känns ju som en halv evighet till dess!!! Vill inte slösa bort massa dyrbara månader så! Känner mig lite desperat nu. Har även kollat Sophiahemmet men de hade inte heller tid före sommaren och dessutom fick jag inget förtroende för den barnmorskan som jag fick prata med, så vi väljer nog bort Sophiahemmet helt pga det. Vi kör på med vårt frysta direkt nu i denna cykel.