Ivf/FET Töserna 2012
Jasmine: Härligt att det frysta klarade sig helt oskadd!! :))
nl2012: Tråkigt att det inte lyckades nu sista gången!! Förstår att du känner att du måste få distans till den här karusellen! Jag kände själv så sent som för en vecka sen att jag höll på att bli tokig på allvar! Hela mitt liv handlade om barnfrågan! Så jag kände att jag måste hitta något annat att fokusera på och det gjorde att jag skaffade mig en ny hobby! Så nu är jag gladare än på väldigt länge! :))
Fru Bone: Håller helt med om att Lutinus torkar ut slidan, fick jätteont av dem ibland när jag skulle försöka pressa in dem. De är hemska på alla sätt! Föredrar verkligen Progesteron mic!
Mischa: Varför tror du att din graviditet är ofostrig? Det var det som jag hade när jag blev gravid förra året.. En hinnsäck men inget foster i.. :( Vad innebär kemisk graviditet?
Väldigt tråkigt att höra om er, Csillag och Vincents mamma!! :( Förstår inte varför världen ska va så orättvis att de som verkligen längtar efter barn inte får det medan det föds massor av oönskade barn och ibland till och med av mammor som misskött sig under graviditeten.. Det är så fruktansvärt att det ska behöva vara så.
Idag fick jag positivt på ägglossningstestet så FET är planerat till lördag.. Återstår bara att se om vår sista eskimå har lust att komma ut i sommarvärmen och klarar det oskadd! :))
Stor KRAM till alla fina här inne!!