Ivf/FET Töserna 2012

Går hos en privat klinik där alla förberedelser görs innan de bär av till Umeå.
Umeå ringde i fredags och checkade läget, svaret på blodprovet hade dom fått, sköterskan sa inget de borde dom gjort
om provet inte sett ok ut.
Dr från privat kliniken ringde nu och jag skulle ta 200E istället för 150E, han hade inte läst provsvaren så jag hoppas han hade planerata att jag skulle ta 200e sista kvällen för i morgon kväll blir de ev ägglossnings sprutan.
Sist behövde äggen 1dag extra på sig med puregon mn då tog jag 150E hela vägen ut, nu tog jag som sagt 200E.
<hoppas den dosen ger dom en extra kick så att allt ser bra ut på Vul i morgon de enda vul jag ska göra.
var på vul igår blir inget ET på onsdag eller torsdag men på fredag ska de förhoppningsvis bli av.
Dr kunde se 16-18blåser där dom låg på 10-12m,m. lite surt att de inte blev i morgon.
Men jag får vara glad att de är så många och att dom bara behöver växa på sig, blev senare lagd förra gången oxå.
Hoppas de blir några ägg av de blåsor han såg.
Han ville inte ök dosen mer för då blir jag överstimulerad
om nu mina 16-18st äggblåsor igår (måndag) inte va så stora, största var 12m.m, hur himmelens frid ska dom hinna växa på sig till fredag om dom växer max 2m.m per dag.
www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp&DocTypeID=3
Detta hittade jag på fass, sökte på puregon, att folliklar över 14mm kan leda till graviditet.
Normalt ligger de på mellan 16-20mm, sedan beror de lite på hormon nivån.
Vissa kanske har lite mindre foliklar men bara hormon nivån är ok.
Ja de lär märkas då äggplock blir.