• familjenekberg

Ivf/FET Töserna 2012

Har läst men inte skrivit på länge hade tenta i går så mycket plugg blir det här har 2 tentor kvar denna termin.

Jobbigt att det gått så dåligt för många förstår att vissa slutar det tar mycket kraft denna process. Massa kramar till er.

Grattis till dem som plussat härlig, många pluss vill vi ha.

Till alla som ruvar, vet att det är en jobbig berg å dalbana upp och ner. Håller tummarna hårt för att ni får fina plus på testdagen.

Själv kan jag inte riktigt tro att det har gått vägen att jag är gravid. Har tagit tre test till sen efter testdagen totalt 7 test vara första var för tidigt och negativt. Senaste testet gjorde jag i går och han knappr blinka så syndes teststrecket, blev jätte starkt och fint. Borde kunna släppa min oro snart men inte. Ska på vul den 8 juni känns som en evighet till dess ju.

• familjenekberg

Mår illa konstant men inte mer än det är hanterbart kan äta och så har inte spytt än vilket är skönt. Mår rätt bra är dock jätte trött sover mellan 10-12h varje natt men jag måste upp och kissa på nätterna också, kissar ofta även på dagen. Börjar bli lite enformig med medicinen tar ju tre gånger om dagen både östrogen tablett och progesteron vaginatiorer måste setill att ha med sig lite jobbig är kl 14 om man är i väg och man måste finna en toalett men vad gör det när bebisen är här.

• familjenekberg

Mandelmumsan

vul bokade jag redan på testdagen det var inga problem. Det är på min födelsedag så det känns som positivt. Jag studerar till sjuksköterska har gått snart ett år sista tentorna är den 7/6 har gått bra hittills.

Csillag

Jo vist är det så, man glömmer allt der jobbiga i samma stund som man får hålla i det nya livet. :)

Birra 11

Vet att det är jobbigt men mensvärk kan också tyda på en graviditet glöm inte der jag har mensvärk nu kommer och går men för vissa kan ha ont hela tiden i början. Håller tummarna för dig.

• familjenekberg

Bira 11

mass styrkekramar till dig.

Mischa

Massa styrkekramar till dig också, så jävla elakt, vet inte vad jag ska skriva.

• familjenekberg

Har panik just nu när jag vaknade så här jag mensvärk och mår väldigt illa går på toa innan vi ska gå till dagis och på pappret kommer det mörkt rött blod och en massa klumpar tror jag håller på att få missfall. Tycker inte att jag ska kunna blöda pg hormonerna jag tar. Var igen och det kommer ännu mera klumpar på pappret. Har ringt kvinnokliniken här och de ska ringa igen 9.15

• familjenekberg

Har fått tid för koll men först kl. 15.30 är en evighet dit, känns inte som det finns så mycket hopp hos mig just nu.

• familjenekberg

Csillag

Fan vilken skitdag, så jävla orättvist håller tummarna så hårt jag kan att det tinade överlever och du får börja ruva. Massa kramar.

• familjenekberg

Så lycklig vid kollen i dag såg allt bra ut och ett hjärta slog, helt underbart.

Csillag

Hur har det gått för dig, har tänkt och tänker på dig håller så hårt i mina tummar för din skull. Kram

• familjenekberg

Csillag

Tänker på dig hoppas på att det fäster och blir en liten bäbis även om oddsen kanske är i mot dig, så här du bevisat två gånger att du gå i mot oddsen och få barn. Massa styrkekramar till dig

• familjenekberg

Csillag

Härligt att det är positivt, men förstår också att du är orolig. Ni.har ju mycket i bagaget men son du själv sa så är ett plus alltid ett plus. Håller alla tummar och tår jag har för att det ska fortsätta växa och frodas i dag. Massa kramar

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012