Ivf/FET Töserna 2012
Csillag: många styrkekramar till dig, tänker på dig och hoppas att det kommer gå bra även fast förutsättningarna inte verkar vara de bästa. Ta hand om dig, kramar!
Csillag: många styrkekramar till dig, tänker på dig och hoppas att det kommer gå bra även fast förutsättningarna inte verkar vara de bästa. Ta hand om dig, kramar!
Csillag: hoppas verkligen det går vägen nu och att du snart får se ett plus på stickan. Håller tummarna och skickar varma och positiva tankar år ditt håll. Håller med om adoption, även fast det så klart är bra att det är hårda regler, men att man ska ha varit gifta i fem år?!
Jasmine och Bira: men åh vad tråkigt att det inte gick vägen!!
Frida: Härligt!! Grattis!!! Mina var också så svaga på rd6, vänta några dagar så kommer det synas mycket tydligare.
Csillag: GRATTIS!!!!! Jag håller alla tummar och tår, nu bara måste det gå vägen. Det ska det bara. Med din och min historia så vågar man ju inte tro på något eller hoppas för mycket, men just nu är du GRAVID och bara det är en alldeles fantastisk bedrift. Åh! Vad roligt.
Csillag: håller tummarna för att det kommer gå bra. Vad märkligt att det visar olika hela tiden!
Lnh: tråkigt att det inte gick vägen, akupunktur funkade jättebra för mig! Hoppas det funkar nästa gång!
Jag ska på nytt VUL idag, hoppas allt ser bra ut!
Jag gick hos Dr. Ma i Stockholm på Thulegatan, första gången gick jag tre gånger, men det var för kort tid. Nu med den här graviditeten gick jag 7-8 gånger, sista gången på samma dag som FET. Gick en gång i veckan fram tills FET. Drack även örtteer under hela behandlingen.
Odessa: jag håller med om akupunkturen, hon ville helst att jag skulle gå två gånger i månaden.
VUL gick bra idag! Den vinkade till oss! Kan försöka lägga upp en bild, den var svår att få till eftersom den rörde på sig hela tiden. Måste äta Trombyl hela graviditeten verkar det som, csillag, behövde du också göra det?
Två gånger i veckan menar jag!
Mischa: många styrkekramar. Fy så tråkigt!!