Ivf/FET Töserna 2012
Hej flickor.
Ska ja va helt ärlig så har ja inte haft en enda känning nu senaste 3 dagarna så mår piss just nu,livrädd de e ett MA.
Ska prata med läkaren i eftermiddag.
Mår verkligen jätte pissigt dåligt just nu o vet inte va ja ska tro.
Alla symptomer e som bortblåsta, vet att dom kan försvinna mn oron äter ärligt talat upp mej.
Pratade med en barnmorska igår (inte min egna för hon jobbade på förlossningen då) o den här barnmorskan sa typ,
"Men nu ska du väl inte måla fan på väggen för du har 6 MF bakom dej.Du kanske skulle gå till en psykolog.På ditt nästa besök har jag inte ens bokat in ett VUL på dej för normalt gör vi de i vecka 13 för då brukar KUB vara o jag ser ingen anledning till att du ska få annat.
En blödning har ju innan visat sej i ditt fall inte varit farligt alla gånger.Man ska inte göra ultraljud så ofta förstår du."
Blev både så lessen o arg på denna BM (Obervera inte min normala utan just denna som jag vägrade ha) o sa att jag kommer kontakta min läkare imorgon (idag) för enligt hans ordinationer (som står i min journal) så SKA jag kollas med VUL SENAST den 23 Juli då jag haft mina MF mellan V 5-10 oftast, och 6 MF är fan visst nått att oroa sej för och jag går på spec mödravård o e sjukskrivern från start till förlossning så se till att min BM ringer upp mej när hon inte har jour på förlossningen längre.
Å jag hade en blödning senast i söndags o den va ordentlig.Å ultraljud gör jag titt som tätt under graviditeten, ca 3-4 ggr/vecka från V 11 och framåt så kom inte o säg att ultraljud inte e så bra att göra för de är i vissa fall oxå nödvändigt för att följa graviditetens utveckling.Å bara så du vet så går jag redan hos en psykolog för att bearbeta de här under tidens gång som fortlöper denna graviditet!
Blev så lessen o arg.
E hon helt dum i huvet lr.
Jag mår verkligen skit just nu.Dessutom så blödde jag i söndags ordentligt o sen att alla känningar e som bortblåsta.
Om det har blivit ett MA så vill jag ju faktist veta de,så jag kan få tabletter så de kommer ut så jag kan bearbeta allt o gå vidare.
Dessutom så står de väldigt klart o tydligt i mina journaler hur dom ska gå till väga.
Orkar inte gå så här, mår bara skit.