• Csillag

Ivf/FET Töserna 2012

Vincents mamma skrev 2013-03-05 15:50:48 följande:
    Pluss!!!!!!! Kan inte tro att det är sant!!!! Snälla snälla pyret/pyren stanna kvar!!!!

Vincents mamma skrev 2013-03-05 15:50:48 följande:
    Pluss!!!!!!! Kan inte tro att det är sant!!!! Snälla snälla pyret/pyren stanna kvar!!!!

Graaaaaaaattis !!!!!! Åhhhh va glad jag blev nu!!! Jobbar så hinner inte skriva mer just nu men super super super grattis gumman.de här e du verkligen värd!!!
  • Csillag
    Vincents mamma skrev 2013-03-09 09:34:51 följande:
    Tack för alla grattis, dock verkar dom bli kort variga då jag blöder. Det kom inatt och har fortsatt under morgonen, inte mycket men det är helt klart blod.

Vincents mamma skrev 2013-03-09 09:34:51 följande:
    Tack för alla grattis, dock verkar dom bli kort variga då jag blöder. Det kom inatt och har fortsatt under morgonen, inte mycket men det är helt klart blod.

Men neeeeeeej gumman.håller tummarna.men va de inte så att du fick tillbaka två ägg?vid tvillingar e de mer vanligt att man får blödningar första tiden.kanske e de två.... Sen så är de jätte många som blöder i början,de gjorde ju jag ...o se nu har ja Savannah.
  • Csillag

Åh nu blev ja glad Vincents mamma!!!sa ju att du inte skulle ge upp!! Fortsätter hålla tummar o tår för er.du ska se de här går vägen !!!kraaaaam

• Csillag

Jag säger som jottatotta. Vi sitter båda här med levande bevis på att blödningar behöver inte betyda katastrof. Jag har haft 3 graviditeten me blödningar hela tiden o Bara komplikationer o i slutändan så har dom kommit ut friska o krya. Tyvärr har ja oxå haft den mörka sidan me 6 MF/MA men man måste försöka hålla tummarna att de ska gå vägen o inte ge upp. Jag förstår du e orolig,för de vore en lögn om ja sa att ja inte va de för ja levde i rädsla oro o stress över de hela tiden,mn försök njuta lite..vet de e svårt mn försök. Du ska se att de kommer gå vägen. Du vet min historia o bakgrund o vi har följts åt i nått år nu.du ska se att om va 8 månader så sitter du där med ett litet pyre o bara njuter o inte kan fatta att de e sant. Ge inte upp,de gör inte vi om att de ska gå vägen för dej. Massa styrke kramar från mej.

• Csillag

Ja de skulle ju varit med en bild här på Savannah men de gick ju inte som ja tänkt mej. J*la mobil !! Kan inte varken ladda upp bilder eller svara på mejl genom den. Så Attack: ja hoppas du vet ja tänker på dej o ja svarar så fort ja kan !!min dator hemma har havirerat så ja har bara mobilen just nu. Tänker på dej massor o skickar en miljon styrke kramar !!!!!

• Csillag
    Vincents mamma skrev 2013-03-11 14:47:55 följande:
    Är precis på väg hem från ett vul för blödningen jag hade och allt såg bra ut, är fortfarande gravid och kan andas ut lite till, dock alldeles för tidigt för att se nån bebis eller 2 men inget missfall och jag ska leva som om jag är gravid :)

Vincents mamma skrev 2013-03-11 14:47:55 följande:
    Är precis på väg hem från ett vul för blödningen jag hade och allt såg bra ut, är fortfarande gravid och kan andas ut lite till, dock alldeles för tidigt för att se nån bebis eller 2 men inget missfall och jag ska leva som om jag är gravid :)

Hur går de gumman ????
  • Csillag
    Vincents mamma skrev 2013-03-19 20:10:25 följande:
    Det går bra än så länge, fortfarande gravid som det ser ut och 2 veckor kvar till vul är i vecka 6 (5+3) så det går framåt

Vincents mamma skrev 2013-03-19 20:10:25 följande:
    Det går bra än så länge, fortfarande gravid som det ser ut och 2 veckor kvar till vul är i vecka 6 (5+3) så det går framåt

Åh så glad jag blir att ni äntligen lyckadeS !!!' Håller tummar o tår o hoppas få se en vul bild om 2 v på en eller två små knoddisar
  • Csillag

LnH : Super super stort grAttis !!guuu va glad ja blev nu när ja gick in o läste. Nu kommer ja kunna Kika in mer här inne.jobbar sista dAgen imon o sen ska j äntlugen va hemma med Savannah . Vincents mamma: jag väntar me spänning att fä veta om det är en eller två knoddisar i din mage .hör av dej så fort du varit på vul.

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012