• Marsflickan80

Skulle du kolla bebisens kön eller är det roligare att inte veta?

Jag och min man är oense. Jag vill jättegärna veta vad bebisen är för någon medan han vill veta tills bebisen är fött. Någon av oss får ju ge med sig så jag tar gärna emot tips och råd, för- och nackdelar med båda. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kolla bebisens kön eller är det roligare att inte veta?
  • PojkMamma85

jag väntar nu min 3e.
    Med första kollade vi inte könet, de var självklart spännande.
    Med 2an och den i magen nu har vi kollat för vi båda ville. Lika spännande de med =)
    Vi vet att de är en 3e kille nu men vi vet ju inte hur han kommer se ut.. Sjukt spännande =)
    Skönt dockl att veta va man ska ha för kläder =)   

• Angelica1991

jag ska kolla av den anledning av att jag är väldigt nyfiken och jag HATAR att kalla min plutt för DEN !! det låter så himla hm jag vet inte men den :S jag vill kalla min plutt för hon eller han :D ni ser ju hur mycket finare det låter =D han mår bra eller hon har det bra ect =D istället för den sprattlar omkring :P hehe ja nu har ni anledning till varför =D hahah 

• Coyote
    Angelica1991 skrev 2012-03-16 22:42:34 följande:
    jag ska kolla av den anledning av att jag är väldigt nyfiken och jag HATAR att kalla min plutt för DEN !! det låter så himla hm jag vet inte men den :S jag vill kalla min plutt för hon eller han :D ni ser ju hur mycket finare det låter =D han mår bra eller hon har det bra ect =D istället för den sprattlar omkring :P hehe ja nu har ni anledning till varför =D hahah 
    Det är precis i sådana här situationer som ordet "hen" passar alldeles utmärkt!
  • Marsflickan80
    Angelica jag förstår precis hur du menar
    Ang. ordet "hen" så är det lika illa som den Tungan ute men det är en annan diskussion i en annan tråd
  • Angelica1991

ja men varför inte :D hehe hen det låter ju mer bra :D haha ja men det kommer jag göra om HEN inte vill avslöja vad det är för någon på måndag, för det är ju inte hundra man kan se heller :D hihi 

• Angelica1991
    Marsflickan80 skrev 2012-03-16 22:46:47 följande:
    Angelica jag förstår precis hur du menar
    Ang. ordet "hen" så är det lika illa som den Tungan ute men det är en annan diskussion i en annan tråd
    hahah jag har sätt folk skriva hen förut men jag har vart så trög så jag har inte fattat vad det betytt för något. men jag hoppas jag slipper kalla den -.- för hen. hihihi han eller hon ska det vara :D taha
  • Eris

Vi kollade första barnet och kommer att kolla barnet jag väntar nu (om allt går bra).

Vi kollade därför att vi var nyfikna och inte ville vänta. Var ganska skönt att bara fundera på en sorts namn också, var nog svårt bara det :).

• Marsflickan80

Glömde uppdatera: det är en liten pojke som bor i min mage Hjärta 
    Jag är så glad över att vi kollade (det hade i och för sig varit svårt att missa då lilla snoppen var det första man såg när hon startade UL ), nu känns han mer verklig och det är så mysigt att gå omkring och kalla honom för namn, köpa blåa sängkläder osv. Jag kan verkligen rekommendera alla att kolla

• straw2008

Vi kollade med bägge o kommer kolla alla gånger vi ska ha barn. Kan varmt rekomendera det då man kommer väldigt mkt närmre sina barn.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
Svar på tråden Skulle du kolla bebisens kön eller är det roligare att inte veta?