• Anonym

Klassträff?!

Klassträff! Hur kan de tro att jag skulle vara intresserad av klassträff? Driver de med mig, eller? De skulle i så fall inte vara första gången...

Vad skulle vi kunna ha att säga varandra? Kanske kunde det låta så här:

"Hej! Jag kommer ihåg när vi tvingades sitta brevid varandra i klassrummet och du boxade mig i ryggen när läraren inte såg. Sedan berättade du dagligen för mig hur jävla ful jag var. Hur har du det nu för tiden?"

Att man kan vilja ha klassträff med en klass där stämningen var god kan jag förstå. Men i en klass som vår, hur tänker man? Det räcker väl om de som umgicks då hör av sig till varandra och träffas. Att bjuda in någon som var utanför, blev förlöligad och trakasserad är väl bara för mycket. Varför liksom??        

• Svar på tråden Klassträff?!
  • Anonym (fd fet)
    La Lola skrev 2012-03-05 14:48:06 följande:
    Jag gick på både 10 och 20årstråffarna.

Jag ville visa övriga att jag faktiskt inte knäcktes totalt av deras behandling.
    Ok, jag blev inget märkvärdigt men jag duger som jag är.
    Åh, du skrev nåt mycket bättre än det ytliga jag plitade ihop. Snyggt!
  • La Lola
    Anonym (fd fet) skrev 2012-03-05 14:51:32 följande:
    Åh, du skrev nåt mycket bättre än det ytliga jag plitade ihop. Snyggt!
    Haha, jag kan lägga till något ytligt också; det var kul att se hur gamla o överviktiga vissa hade blivit.
    Det har förvisso jag också sen skoltiden men det var skönt att se iaf.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Kattdamen

De är väl för korkade för att fatta något. De som mobbar brukar vara det.

En kopp te, tack.
  • Anonym
    Ebba Caroline skrev 2012-03-05 14:38:41 följande:
    Om du inte vill gå så gå inte då....

Nej, det har jag ingen som helst tanke på. Är bara förbluffad över att de ens tänker tanken att jag skulle vilja träffa dem.
  • Anonym
    La Lola skrev 2012-03-05 14:48:06 följande:
    Jag gick på både 10 och 20årstråffarna.

Jag ville visa övriga att jag faktiskt inte knäcktes totalt av deras behandling.
    Ok, jag blev inget märkvärdigt men jag duger som jag är.

Jag skrev ett inlägg i FB-gruppen som de hade lagt till mig i. Sedan gick jag ur den gruppen direkt. Hoppas att någon slags polett trillade ner hos någon. Om det nu inte har gjort det tidigare.
  • Anonym
    Kattdamen skrev 2012-03-05 15:38:58 följande:
    De är väl för korkade för att fatta något. De som mobbar brukar vara det.
  • Ebba Caroline
    Anonym skrev 2012-03-05 17:04:18 följande:

Jag skrev ett inlägg i FB-gruppen som de hade lagt till mig i. Sedan gick jag ur den gruppen direkt. Hoppas att någon slags polett trillade ner hos någon. Om det nu inte har gjort det tidigare.

Varför ens bry sig och bemäda sig?
    Anonym skrev 2012-03-05 17:02:39 följande:

Nej, det har jag ingen som helst tanke på. Är bara förbluffad över att de ens tänker tanken att jag skulle vilja träffa dem.
    de hade nog inte med om du ville träffa dem eller inte utan att du gick i deras klass, vilket medförde att du fick en inbjudan. Sedan vad du väljer eller inte bryr de sig förmodligen inte om.

• Anonym
    Ebba Caroline skrev 2012-03-05 17:09:25 följande:

Varför ens bry sig och bemäda sig?
    Jag blev påmind om det som var i och med den här klassträffsinbjudan. Tyckte att de gott kunde bli påminda också.
    Ebba Caroline skrev 2012-03-05 17:09:25 följande:

de hade nog inte med om du ville träffa dem eller inte utan att du gick i deras klass, vilket medförde att du fick en inbjudan. Sedan vad du väljer eller inte bryr de sig förmodligen inte om.

Nej, det är nog sant att de inte bryr sig om jag kommer eller inte. Men de hade letat upp mig på FB, varför anstränga sig så mycket liksom?

• La Lola
    Anonym skrev 2012-03-05 17:04:18 följande:
    Vad skrev du då?
    O varför väntade du inte på ett svar?
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • dukat

nu är det ju inte helt lätt att ordna en klassträff Vi försökte men fick ge upp Varför jo för vi hade ju inte personnr på kompisarna o eftersom vi va mest tjejer så visade det sej att det finns ingen möjlighet att hitta en kvinna som bytt namn när man bara har hennes födelsenamn Märkligt alltså att ett sånt register inte finns eller vad tycker ni??

Svar på tråden Klassträff?!