Inlägg från: Sommarnatt10 |Visa alla inlägg
  • Sommarnatt10

Vi som går ner i vikt med shapeup!

Girle: Har bara lite ångest för alla kakor jag inte kunde låta bli. Samtidigt ska detta bli hållbart måste man ju kunna göra så oxå. Det är ju faktisk fest ibland o då måste man kunna njuta. Bara man gör rätt där emellan. Samma sak med hotellfrukost det är ju så sällan.

• Sommarnatt10

Bonsai; går det få bort bristningar??? Jag trodde det var kört :( fast det är klart, ingen mening till denna sommar är väl bäst att få de barn man vill ha förs kanske....

• Sommarnatt10
    eliten skrev 2012-05-07 07:41:32 följande:
    Smakar gott tycker jag! Annan nyttig och snabb frukost är havregrynsgröt med tärnat äpple, jag brukar varva!

Önskar så att jag gillade havregrynsgröt :s
  • Sommarnatt10

Är oxå väldigt sugen idag, främst på choklad. Försöker hitta någon ckalorisnål chokladkaka. :( är nog helgen som sabbat en del + mens start idag. Är själv ikväll så måste verkligen bita mig i tungan för att inte göra en kladdkaka el liknande :(

• Sommarnatt10
    nytt eller gammalt skrev 2012-05-07 17:13:33 följande:
    Åh sommarnatt jag förstår dig precis! Ha en plan för vad du ska äta för gott som ryms inom dina

Det blev två extra chokladbitar nu ikväll 70% (det fick plats) o en kopp te. Hoppas det räcker :)

Bonsai; hmm det där lät lite spännande. Men det har man väl antagligen inte råd med :) hoppas på att de drar i hop sug i bleknar när magen drar ihop sig ännu mer...

Girle: tack för det tipset. Hade ingen aning om att man kunde se det upp delar :) men idag äts allt :/ har oxå haft problem med att hitta mat idag i den har tänkt väldigt länge när jag sökt.
  • Sommarnatt10

Känns bra idag eftergårdagen "tycka-synd-om-mig-själv-kväll" så är jag nöjd med att det bara blev två chokladbitarna. Hade lika gärna kunnat trycka en hel kladdkaka. Jag har oxå lärt mig att det är helt oki att äta en helg. Igår visade vågen +0,5kg från i fredags, men efter bara en dag så är jag tillbaka idag -0,6. Underbart.... Så nu är jag taggad igen :) snart dags för ett pass barnvagnsträning Massa pepp till er andra

• Sommarnatt10

Nytt eller gammalt; så där kan jag oxå göra. Med det är väl lite det som är bra med just det här sättet, man får äta vad man vill bara man håller sig inom ramen.... Hur gör ni förresten med protein, kolhydrater o fett??? Jag har inte haft någon koll på de där saplarna men Jag brukara överstiga protein o fett mängden ganska mycket men inte komma upp i kolhydrat mängden.... Detta är inget jag tänker på utan det har bara blivit så, upptäckte det när jag gick tillbaka o kikade lite. Hur gör ni???

• Sommarnatt10
    LejonetTvillingen skrev 2012-05-08 10:27:21 följande:
    Man kan ju ställa in själv hur man vill ha det med de olika staplarna.

Fast det vågar jag nog inte... Har dålig koll på vad som är ok :) det är egentligen det totala kaloriintaget som är intressant.

Girle; jag försöker oxå äta lite mindre kolhydrater iaf under veckorna!!
  • Sommarnatt10

Scrolllock: Ingen aning. Men du kan inte ta keso o någon frukt??

Någon som testat Anna skippers nyttiga brownie??? O vet någon hur mycket calorier det är i dom???

• Sommarnatt10

Girle: nej jag har inte guld. Kan skriva receptet i mon så gör du som du vill!!! Annars, får jag räkna själv. Det går det oxå...

Svar på tråden Vi som går ner i vikt med shapeup!