Inlägg från: Sommarnatt10 |Visa alla inlägg
  • Sommarnatt10

Ni som har svårt att komma på mat. Här finns färdig dagsmeny för flera veckor

mabra.com/mabras-viktprogram-veckomeny-1/

Girle: super grattis!!! Va härligt. jag hade reggat! ( Men sen är jag en sån som fortfarande väger mig varje dag o reggar allt... Min kurva är med andra ord lite hoppig. Men i det stora hela går det ju ner. ) Sen hade jag kört på o vägt mig på torsdag oxå. Eftersom jag väger mig varje dag vet jag att det kan skilja mycket från dag till dag, men till nästa vecka borde du verkligen vara där :)

• Sommarnatt10

Girle: :)

Jooosie: kan du inte testa att ändra lite i kosten istället för att minska kaloriintag?! Läste någon stanns att kroppen vänjer sig, tränar man samma, äter lika mycket kalorier osv så vet kroppen det o förbränner det den behöver. Jag har oxå stått still ett tag o i början på denna veckan körde ganska hårt med mindre kolhydrater o då rasslade det till... Så testa att förändra nått en period istället.

• Sommarnatt10

Jooosie: jag menade inte att du behövde ta just kolhydrater utan mest bara förändra nått. Någon tipsade mig förra veckan om att minska på mjölkprodukter. Bara så att kroppen inte får samma precis hela tiden.

• Sommarnatt10
    Lady Maria skrev 2012-05-25 08:57:04 följande:
    Hej! Hoppas att det är OK att jag hoppar in i tråden med en fråga. Använder ni gratisversionen eller Guld? Går det att först ta en månad för 49 kr och om jag gillar det därefter välja 12 månader för 269 kr? Tack på förhand!

Jag använder gratis varianten i tycker det fungerar bra!!

Emmae86: grattis va härligt :)
  • Sommarnatt10

Smoothie gör jag på lite vad som. Kör vaniljjoggy o slänger i va jag känner för :) ta det du tycker är gott

• Sommarnatt10

Femininum: vad skönt att du känner så :) jag har gått ner en hel del men min mage vill inte försvinna. O det har jag varit ganska deppad över den senaste veckan. Känns som jag får dras med den :/

• Sommarnatt10

Girle: jag har testar plankan men tycker inte det märks någon skillnad... Hur snabbt märkte du effekt... Min mage är konstig, har liksom en kant som om byxorna sitter för hårt fast den kanten är där även utan kläder :(

• Sommarnatt10

Lovebuz. Man står med knä el tå i backen o sen armbåge el händer... O sen ska man vara så rak som möjligt. Inte svanka el puta med rumpan håll emot med magmusklerna. Målet är 3*1 min jag klarar 60, 30, 30 ca. Svårt att förklara...

Jag väger mig vid mens. Intressant att se hur det är då oxå. Bara man inte deppar ihop om det är +

• Sommarnatt10

Bröllopet förflöt fint. Klarade mig bra o hade jag fört in hade jag nog klarat mig. Minicupcakes till efterrätt var ju lite av en räddning. + endast vatten att dricka. När jag vägde mig idag var det -1hg från igår :D

Svar på tråden Vi som går ner i vikt med shapeup!