• Anonym

Idiot till fästman

Anonym (gg) skrev 2012-03-09 12:46:39 följande:
    Jag tycker det är många här som är väldigt hårda mot TS, skriver elaka inlägg. Tydligen tycker ni olika TS och ni får prata om det, är det så pass viktigt för din fästman och du absolut inte accepterar det så finns det väl bara en utväg, separera!

Jag är själv den som aldrig onanerar till porrfilm, om jag onanerar är det med min partner. Undantag är om han inte är hemma (bortrest) och jag är väldigt kåt, då använder jag min dildo och det är min partner helt OK med. Men jag har turen som hittat en partner som inte är intresserad av porr alls heller, han gillar inte att runka själv heller och det fungerar perfekt för oss!

Jag har svårt att förstå varför man måste tillfredsställa sig själv när ens partner är hemma eller snart hemma. Men det är ju väldigt många som gör det, så någon anledning måste det ju finnas haha
    ja respektlöshet kallas det.
  • Anonym
    Anonym (undrar) skrev 2012-03-09 12:49:16 följande:
    Behöver man verkligen "ensamsex" ibland? Vi har nyligen fått barn och nästan 3 veckor efter förlossningen sög jag av honom. Jag är rätt säker på att han inte haft "ensamsex" på dom 3 veckorna. Fast han självklart hade fått om han velat. Skulle inte göra mig någonting, men det är rätt gulligt att han väntar på att jag är redo.
    nej det "behövs" inte och snällt av han att han respekterar dig och väntar på dig när du gått igenom en förlossning och behöver tid!
  • Anonym

Kanske ville han slippa all press med barn och dylikt för en gångs skull? Inte lär pressen bli mindre efter detta.

Enligt min mening så borde en kvinna som gör något sådant här allvarligt se över vad hon har för problem.

• Anonym
    jådåsåatt skrev 2012-03-09 12:51:36 följande:
    Ok, det är alltså ok för dig att gå på dina instinkter men inte för TS sambo. 
    Jag förstår:) 
    nej när vi har sex går vi på bådas instinkter, ingen går på sina "egna" instinkter.
  • Anonym
    hoppipannkakan skrev 2012-03-09 12:59:11 följande:
     Du hade kunnat ha rätt i det om klittan satt inne i f***an, men den gör ju inte det...
    nej men du kommer åt den av sex speciellt missionären som borde varit grundställningen ( doggystyle var det men människan härma väll djuren men förstod inte vi var annorlunda byggda)

iallfall missionären kommer man åt klittan i, och slidan blir i sig som nedförsbacke, vilket gör det lättare för spermierna att ta sig in djupare, och får kvinnan orgasm, så kramar slidan dom uppåt mot livmodershalsen, och sekretet som följer av orgasmen gör det lättare för  spermierna att färdas.

= lättare att bli gravid med klittan. 
  • Anonym
    hoppipannkakan skrev 2012-03-09 13:08:42 följande:
    Nej, inte i detta fallet.
    Hur konstruktiv är du själv mot din kille? Är det konstruktivt att ta sönder datorn? Är det konstruktivt att skrika åt honom? Är det konstruktivt att kalla honom äcklig?
    Du har liksom inte förtjänat så mycket empati i det här fallet.

Sicket spännande sexliv du måste ha! Och du knullar såklart bara för att bli på smällen? 
    nej har inget mål om att bli gravid för tillfället då vi redan har flera småbarn;)
  • Anonym
    hoppipannkakan skrev 2012-03-09 13:13:58 följande:
    Då antar jag att du inte har sex alls då. 
    Fint att det funkar för dig, verkligen! Men alla är inte lika  
    vi har sex och ofta då som sagt vi går på vara instinkter, men ingen av oss går på "egna" instinkter dom styr vi över.
    men sex är ju oxå konflikthantering, avstressning i förhållandet och mycket gemnskap, hålla kärleken vid liv så att säga.

onani skulle bara förstöra i vår relation. därav vi båda valt bort det.

visst kan man bli sugen eller vrål sugen när man är själv hemma, då får man helt enkelt behärska sig vänta in partnern och ha ett sju jäkla sex tillsammans som binder familjen ännu mer. 

Jag ser inte det som att jag "offrar" eller "förlorar" något på att ingen av oss onanerar, snarare vinner vi ett rikare sexliv, mer intimitet, och mer lugn här hemma  
  • Anonym
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-08 21:46:22 följande:
    Fel på mig? Läste du vad jag skrivit innan. vi har kämpat i åratal 
    Just det, ni har kämpat i åratal. Och vad du skriver så är det ju hans fel (för få spermier). Tänk vilken j*vla press det måste vara på honom! Hur dåligt han troligen mår pga att han inte kan ge dig det där barnet som du så gärna vill ha! Tycker fruktansvärt synd om din man! Förstår att det är frustrerande och irriterande för dig, och jag gillar inte heller porr. Men tänk på att kolla på porr och tillfredsställa sig själv kanske är hans sätt att fly undan all press en liten stund. Egetsex utan krav. Jag kan tänka mig att han känner sig väldigt stressad och känner krav på sig varje gång ni har sex! 
  • Anonym
    Sven Justus skrev 2012-03-09 13:39:13 följande:
    Du verkar helt förvirrad. 

JAg vet inte vad du definierar som behov? Om det enbart är något som förekommer på Mazlovs behotvstrappa eller?

Själv har jag ett behov att tillfredsställa mitt sug efter sex. Är min fru inte i närheten och kan hjälpa mig med det så tar jag saken i egna händer och runkar tills jag är nöjd.

Att äta oxfilé är knappast ett grundläggande mänskligt behov, men jag har ett behov av att äta det en gång i månaden för jag tycker det är så jävla gott.  
    men något du inte tror du kan styra över, du kunde gott ha väntat till din fru kommer hem och sen ge henne en jäkla omgång i sänghalmen men du väljer runka göra dig nöjd och så var det slut med det. Det kallar jag då inte att man har ett bra förhållande med många grundstenar, Du verkar väldigt egoistisk i din relation. du kanske är mer en "tagande" än "givande"?
  • Anonym
    Anonym (förundrad) skrev 2012-03-09 13:24:26 följande:
    Jag tror det viktiga i det här är just att ni har en kommunikation om onani. Ingen av er har behov av det och ni har pratat igenom det.Och gemensamt valt bort det.

Jag och min man har ett väldigt aktivt, rikt och lekfullt sexliv. Vi har efter väldigt många år tillsammans fortfarande sex nästan varje morgon vi vaknar, och oftast en gång till under dagen. Men om han skulle känna för att onanera när jag inte är hemma, eller hemma för den delen, eller om jag vaknar på natten och är vrålkåt och inte vill väcka honom, så är det ingenting som påverkar vårt sexliv alls. Det kan vara upphetsande - att veta att han var så kåt så han kunde inte vänta på att jag kom hem - vilket ju inte alls är samma sak som att han inte är kåt när jag kommer hem också :)

Jag ser inte onani som ett hot mot mitt sexliv. Jag ser det som ett komplement, som en del av vårt sexliv.
    Tack,
    Det kan jag fullt respektera hur ni gör
    men folk verkar snarare svårt att respektera mitt sätt att se på saker och ting. 
Svar på tråden Idiot till fästman