• Anonym

Idiot till fästman

TS. Jag förstår dig till fullo då jag varit med om exakt samma sak. Jag KRÄKS på er andra som ska tycka till och gå så långt som att säga att han ska lämna henne, alla killar gör så osv. Det är väl försjutton upp till en själv om vad som känns rätt och inte, vad man accepterar mm. Min historia såg likadan ut. Pga en sjukdom som jag hade hade vi svårt att få barn och fick bara 6 månader på oss att försöka själva. Min man har allti haft mindre sexlust än mig så det blev verkligen att ta vara på och spara sig till rätt tillfälle! Då jag sen får reda på att runkat till sin jävla porr ist för med mig....Jaa säga vad ni vill men jag har nog aldrig känt mig så sviken. Dock till hans försvar sa han att pressen blev förstor, vilket jag förstod då jag själv hade lika mycket stress!! Vilket TS också har annars reagerar man inte och känner som "vi" gör. Klyschigt nog. Men prata med din man, förklara din stress och försök ha en sexkväll där inte "göra barn" är det viktigaste utan att få njuta av varandra igen. Lycka till!!

• Anonym
    mirre67 skrev 2012-03-10 08:17:36 följande:
    Är man inte en riktigt karl om man inte kan avla barn? Men du har rätt, hon kunde göra dem båda en tjänst och lämna honom, så han fick chansen att träffa en trevlig tjej som inte enbart ser honom som en avelstjur och spermadonator.

Om han är ett avelsdjur enligt henne så är hon betydelselös enligt honom. Han förtjänar ingen tjänst, hon gör honom en björntjänst om hon förlåter honom för detta. Han förtjänar att vara ensam med sin dator och runka. Det är det han kan spendera livet på. Hon vill ha barn blir mor, utvecklas gå vidare i livet. Då ska hon självklart vandra vidare.

nej jag menade en riktig man knullar istället för runkar. Om han sen kan få barn eller inte har inget med saken om manlighet att göra. Och hon behandlar inte honom som en spermabank hon behandlar honom som en partner, ett gemenskap ett mål dom har tillsammans han är den som avviker från detta inte hon. Och att hon blir arg är en normal respons.
  • Anonym
    Tobas skrev 2012-03-10 08:13:35 följande:
    Jag blir mållös. Det finns så mycket idioter i det här landet. 

Hellre analrunk än att släpa på grinig kärring med bara ungar i huvudet. Jag är tacksam över att jag aldrig kommer skaffa barn. 

ja det förklarar hur du kommer leva ensam i livet utan mål och kvinna. För har du en nu, kommer hon helt klart lämna dig den dagen hon får upp ögonen för hur omogen du är, och då kommer du förvånas över att kvinnor kanske behövde en liiiten del respekt och omtanke för att stanna.
  • Anonym
    LillGris skrev 2012-03-10 08:18:45 följande:
    Varför tar han det inte lika allvarligt? För att han, som den människa han är, inte vill vara avelstjur 24/7 utan ibland vill ha en kravlös release? För allvarligt, hur bra tror du det är för sexlusten att STÄNDIGT bli påmind om vilka dåliga spermier man har, hur manlig tror du han känner sig då? Samma skrot o korn ja.. Alltså en människa som är normal och inte rabiat galen

Jag vet hur det är, min sambo har haft cancer och hade dålig spermiekvalite till råga på det. Så chanserna var inte stora till barn direkt. Men inte behövde han "en kravlös. Release" han runkade inte en enda gång! Vi hade sex och roligt sex desutom! Överallt vi kunde komma på i duschen i badet sängen köket utomhus alla ställningar, vi hade så jäkla roligt utan krav. Vi ville till 100 % ha barn, och göra barn är roligt. Jag tror ts man bara var ignorant och självisk! Kravfyllt sex blir om man väljer att se det så. Vi hade sex för att det var skönt och för chanserna ökade varje gång. Men jag har väll en perfekt karl helt enkelt som hellre rör och tar vid mig. Och har sex och stävade efter samma mål som jag. Än glor på porr som" alla" andra.
  • Anonym
    Tobas skrev 2012-03-10 08:34:55 följande:
    Och det här med att bli lämnad, skulle det hända - så är det väl så. Inte så mycket mer med det.

nej precis inte så att du bryr dig om din kvinna direkt. Så ingen förlust direkt bara vinst för henne som kanske hittar någon som bryr sig.
  • Anonym

Se till att maken tar folsyra + zink samtidigt med c-vitamin varje dag. Det ska intas samtidigt. Köp sedan den peruanska roten Macca i tablettform och se till att han äter minst 800 mg per dag. Finns i häslokosten och på internet. Min makes spermienatal ökade från 2.5 miljoner sädesceller per ml till 25 miljoner sädesceller per ml på sex månader. Efter att ha försök i åratal blev jag spontangravid.
    Det blir lätt komplicerat att ha sex bara för att göra barn och ibland behöver man sluta räkna räkna dagar och bara ha spontan sex när man kåt -med sin partner eller sig själv. Även om jag är kvinna så har jag bättre sex med mig själv om jag tittar på porr först. Om ni ska överleva barnlängtan tillsamamns är det nog dags att börja prata öppet med varandra om era behov och problem utan att skrika, slå sönder saker eller få varandra att skämmas.
    Lycka till.

• Anonym
    Anonym (Tagga ner) skrev 2012-03-09 00:52:38 följande:
    TS, fortsätt som du gör och du riskerar snart att inte bara bli utan barn men även utan sambo. Det du håller på mer är väldigt respektlöst, dominerande och på gränsen till manisk besatthet. Jag kan förstå att du är besviken men kan ännu mer förstå din sambo. Sex med dig verkar ju enbart handla om att göra barn, han kan inte (har svårt för det i alla fall), hur tror du han känner sig? Har du överhuvudtaget försökt sätta din besatthet av barn åt sidan och närma dig honom och visa att du bryr dig om honom? Just nu runkar han men fortsätter du som du gör så kan du riskera att han ligger med någon annan som visar intresse för honom som person och endast vill ha kravlöst sex.
  • Anonym
    Haushinka skrev 2012-03-08 20:53:51 följande:
    Det är sånt här som gör att jag hatar mänskligheten! Killar är fan idioter..
    För att dom har en sexualitet,?????? Ja, gud bevare oss för att männen i våra liv har en sexdrift och inte vill bli sedda som avelshingstarKräks
  • Anonym
    mirre67 skrev 2012-03-10 08:56:14 följande:
    FÖRLÅTA för något helt naturligt, som större delen av befolkningen gör ibland?? Haha, enl ditt sätt att se på saker och ting finns det inte många "riktiga karlar" isåfall!! Nej, hon behandlar honom inte som en partner när hon blir bindgalen för att han ville lätta på trycket och ha det skönt för en gångs skull, till skillnad från när han tvingas till sex med henne enl ett schema och vars enda syfte är att han ska göra henne gravid. Tycker du det är en normal reaktion att bli så förbannad att man dänger laptopen i golvet?? Det tycker då inte jag.

Men vem säger inte han vill ha sex lika mycket? Vem säger hon ser honom som avel bara? Kan mycket väll vara så att han är den som sagt nu ska vi skaffa barn och genomgå ivf för jag vill ha barn. Hon får upp hoppet och är seriös och sen sitter han och runkar istället för att ha sex som planerat enligt honom. Vem säger det är hon som tvingar till sex? Hon skrev VI brukar ha var 3e dag sex. Inget som säger hon puschar hon kanske helt enkelt inte gillar han runkar? Eller så på porr och runka? Det kanske är okej i vanliga fall? Men inte nu när dom planerat barn?
  • Anonym
    mirre67 skrev 2012-03-10 08:56:14 följande:
    FÖRLÅTA för något helt naturligt, som större delen av befolkningen gör ibland?? Haha, enl ditt sätt att se på saker och ting finns det inte många "riktiga karlar" isåfall!! Nej, hon behandlar honom inte som en partner när hon blir bindgalen för att han ville lätta på trycket och ha det skönt för en gångs skull, till skillnad från när han tvingas till sex med henne enl ett schema och vars enda syfte är att han ska göra henne gravid. Tycker du det är en normal reaktion att bli så förbannad att man dänger laptopen i golvet?? Det tycker då inte jag.

Men vem säger inte han vill ha sex lika mycket? Vem säger hon ser honom som avel bara? Kan mycket väll vara så att han är den som sagt nu ska vi skaffa barn och genomgå ivf för jag vill ha barn. Hon får upp hoppet och är seriös och sen sitter han och runkar istället för att ha sex som planerat enligt honom. Vem säger det är hon som tvingar till sex? Hon skrev VI brukar ha var 3e dag sex. Inget som säger hon puschar hon kanske helt enkelt inte gillar han runkar? Eller så på porr och runka? Det kanske är okej i vanliga fall? Men inte nu när dom planerat barn?
Svar på tråden Idiot till fästman