Idiot till fästman
TS. Jag förstår dig till fullo då jag varit med om exakt samma sak. Jag KRÄKS på er andra som ska tycka till och gå så långt som att säga att han ska lämna henne, alla killar gör så osv. Det är väl försjutton upp till en själv om vad som känns rätt och inte, vad man accepterar mm. Min historia såg likadan ut. Pga en sjukdom som jag hade hade vi svårt att få barn och fick bara 6 månader på oss att försöka själva. Min man har allti haft mindre sexlust än mig så det blev verkligen att ta vara på och spara sig till rätt tillfälle! Då jag sen får reda på att runkat till sin jävla porr ist för med mig....Jaa säga vad ni vill men jag har nog aldrig känt mig så sviken. Dock till hans försvar sa han att pressen blev förstor, vilket jag förstod då jag själv hade lika mycket stress!! Vilket TS också har annars reagerar man inte och känner som "vi" gör. Klyschigt nog. Men prata med din man, förklara din stress och försök ha en sexkväll där inte "göra barn" är det viktigaste utan att få njuta av varandra igen. Lycka till!!