Idiot till fästman

[quote=63921122][quote-nick]Johan75 skrev 2012-03-09 14:49:43 följande:
Har vi konstaterat att ejakuleringar minskar möjligheten att skaffa barn?[/quote]
När min sambo skulle lämna sperma innan cancer behandlingen sa dom att vi absolut inte fick ha sex och han fick inte runka 3-4 dagar innan han skulle lämna proverna för att det kunde minska kvalitén och kvantiteten på spermerna vi skulle spara.
så svaret är ja! Det minskar möjligheten för barn att onanera om man försöker skaffa barn.
Tycker synd om ts ingen tänker på henne. Hon vill ha barn det är hennes högsta önskan! Och då få reda på att mannen inte är lika fertil som hon, är ju jätte jobbigt för ts oxå! Hon är ju den som får genomgå ivf för att hemmes kille ens ska kunna bli pappa, hon får ta hormoner och göra sitt yttersta för att det ska funka. Och så sätter sig han mitt inatten och runkar till porr??!! Vart fan är hans tacksamhet?? Allt du får ställa upp på för att få barn och han bara dissar dig? Wtf??
Lilgris: Men här handlar det om IVF, det är en väldig skillnad det. Har man inte fattat vad det innebär att göra en IVF så tycker jag nog inte att man har så mkt att tillföra. Jag har däremot ingen aning om onani verkligen påverkar spermieantalet eftersom de byts ut med jämna mellanrum, men jag skulle ta upp det med behandlande IVF-läkare så att min man också hör det och får instruktioner. Om han inte ska onanera i behandlinge pga sina problem men ändå gör det, hade jag också blivit jättearg av en massa skäl och verkligen ifrågasatt om jag ville vara ihop med honom alls. Har själv gjort en massa IVF:er.