• jenads

IVF Umeå

har testat Plus nu på morgonen hurra hurraGlad

• jenads
    trex2013 skrev 2013-09-10 17:08:43 följande:
    jättestort grattis! :)
    tack så mycket. hoppas att ni få påbörja ett nytt försök snart.
  • jenads
    Petto 83 skrev 2013-09-10 17:04:49 följande:
    Stort grattis Kvinna32 och Jenads till era + Så kul och hoppas det smittar av sig på er andra i tråden
    tack så mycket

• jenads
    santa86 skrev 2013-09-10 19:26:01 följande:
    Grattis jenads :)
    tack så mycket
  • jenads
    Micro skrev 2013-09-10 23:44:38 följande:
    Stora grattis till er, Kvinna32 och Jenads!
    tack så mycket
  • jenads
    Snöflinga skrev 2013-09-12 22:24:12 följande:
    Hej på er!
    Det här blev en skitdag för oss.
    Skulle till Umeå för FET, hade två blastocyster i frysen och var jättepepp. Såg fram emot tvillingar...
    När vi har 30 minuter kvar till Umeå ringer det och jag förstår direkt - ingen hade klarat upptiningen!
    SÅ snöpligt! SÅ snuvad jag känner mig.
    Visst visste jag att det kunde bli så, men inte skulle det bli så för oss! Det här skulle ju bli får revanch efter missfallet i mars.
    Nu står vi här istället och har gjort alla våra försök. Nu blir det mest troligt inga fler graviditeter, inga fler små bebisar... Känns tungt och svårt att ta in. Att vi inte ens fick chansen till insättning.

Nu ska vi smälta detta och sedan (så fort som vi känner att vi orkar) ringa familjerätten för att påbörja adoptionsutredning. Tänk hur livet kan vara ibland.
    lider med er
  • jenads
    Stargazers skrev 2013-09-13 18:56:40 följande:
    Snöflinga: Nä fy fan va tråkigt :( :(

Idag blev det ET av ett 2-dagars embryo för oss, hoppas såklart att det fäster! Shit vad overkligt detta känns!
    snöflinga: lycka till
  • jenads
    jenads skrev 2013-09-13 21:10:23 följande:
    snöflinga: lycka till
    lycka  till
  • jenads

idag är det precis ett år sedan vi var på IVF kliniken i Umeå för första gången.

Svar på tråden IVF Umeå