Mayflower skrev 2013-02-26 13:37:00 följande:
Nektar: Vi får göra följe i väntrummet du och jag

No baby for us
Beklagar verkligen! Hur vet ni säkert? Försök se det positivt att ni KAN i varje fall bli gravida. Jag börjar bli nervös för detta. Några som fått gå igenom många behandlingar men iaf har haft plus i några dagars tid. Ingen direkt tröst för dig men jag hoppas du kan se det så till nästa försök! Och jag ska försöka att INTE tänka så...
Petto83: Detta är min lärdom hittils - lita aldrig på symtpom vid nya behandlingar. Gör man exaakt samma som tidigare kanske det är en idé att jämföra. Jag håller iaf tummarna stenhårt för att du får ett plus inom kort! Ska du tjuvtesta något?
Chan2: Roligt att höra från dig! Hur många försök var det ni hade bakom er? Var det efter önskemål från er de kollade med kontraströntgen eller trodde dem att det kunde vara något? Vad kostade detta?
Ja, det är verkligen svårt att bestämma sig för paket eller inte. Vi vet dessutom inte om vi ska våga be om bruttolöneavdrag. Eller ja, min sambo, eftersom jag för närvarande saknar jobb blir det nog inte det första jag ber om utifall jag landar ett inom kort (håll tummarna, snälla!).
Har ingen erfarenhet av folk som prövat Pergotime trots egen ägglossning. Är dock sugen på att ev få fortsätta med Pergo framöver MED vul, detta fick jag inte göra under ett års försök förut och befarar tunn slemhinna. Ovärt! Gör ni Pergotimeförsöken inkl. vul via landstinget eller privat? Dvs hur blir kostnaden?