IVF Umeå
Tack Tusa, skratt
) får skåla i Pommac. Precis de jag behöver höra. Sambon säger samma, att d är inget vi kan påverka. Jag är mest nervös på nätterna, sover som en kratta. Kul du har ju inte så långt kvar, snart höst:)
Tack Tusa, skratt
) får skåla i Pommac. Precis de jag behöver höra. Sambon säger samma, att d är inget vi kan påverka. Jag är mest nervös på nätterna, sover som en kratta. Kul du har ju inte så långt kvar, snart höst:)
Ja det verkar så. Blev inte lördag för mig utan de ringde in oss på fm i går.
vissa ägg hade börjat sakta ned i delningen så de ville inte vänta till lördag.
så nu är man ruvare igen.
Var med i denna tråd för länge sedan. Har Sedan dess fått besked om för låg äggreserv så någon ivf återföring blev det aldrig. Vi fick erbjudande PM äggdonation i Umeå men gick även vidare m detta i Riga har nu en son som fyller ett imorgon. Nu är jag på gång m syskonförsök oxå i Riga. Om allt ser bra ut på ul imorgon blir det fet på torsdag.
Mycket glad son under hela kalaset så d var lyckat. Bra ul idag så åker till Riga på onsdag, fet på torsdag:) Vi valde Riga eftersom det inte är ngn väntetid o lätt att åka. Vår son var 8 månader när Umeå (som vi stod i kö för ÄD hos oxå) hörde av sig så ca 18 mån väntetid. Dessutom måste 2 par dela på äggen fr en donator i Umeå (alltså färre ägg). Vi har 8 embryon i frysen så vi hoppas p ett helsyskon till vår son.
Drömmen om ett barn: tack för lyckönskningarna. Imorgon åker jag till Riga, fet på torsdag. Känns lite overkligt o nervöst att d är dags igen. Men lugnare när jag vet var jag ska o hur d går till. De är mkt trevliga o kliniken är fin.
Stort grattis Fabi!
Tråkigt BK. När jag fick veta, efter en stimulering o inget äggplock, att de inte ville göra mer ivf med oss utan äggdonation var enda alternativet skulle vi få vänta 6 veckor innan vi skulle få telefontid m läkaren. Jag bröt ihop men som tur hade jag fattningen att kräva en tel tid snabbare. Fick då prata m annan läkare dagen efter. Inte bra att du får vänta, kräv att få tidigare tid.
Håller tummarna BK för positiva besked imorgon.
Nu är jag ruvare av ett embryo av toppkvalitet:) jobbigt att åka till Riga mkt stressigt m flygförseningar o långa dagar, stannade bara kortast möjligt över en natt. Hoppas d var värt d.
Hur har d gått BK?
Lite nervöst att ruva men lugnare denna gång än förra. Hinner inte tänka, känna efter lika mkt m en ettåring hemma, d är bra.
Låter som ett bra möte. Kanske är ICSI de menar, att spermierna Inte själva befruktar utan de väljer en bra o sätter in i ägget. Skönt att få köra igång snart, alltid jobbigt m all väntan o de har lång sommarstängning.
Tror inte du behöver oroa dig för långa prot. Provat en gång å minns "bara" humörsvängningar.
Drömmer om ett barn: jag har testdag 27/4.
Kattägd: Jobbigt att vara orolig för äl o verkligen tråkigt om du inte får tid på lördag. Det är ju nog med väntan iaf. Håller tummarna att d löser sig.