Nektar skrev 2013-04-22 20:49:59 följande:
Spännande med symptom, särskilt om man inte haft dem tidigare vid olika hormonomgångar! Håller tummarna för er på onsdag och även framgent såklart :)Såg du mig imorse? Var massor med folk där precis innan kl 8. Har du mörkrött hår? Kul att ni fick ut många ägg! Nu håller vi tummarna för att guldägget är däribland!
För mig gick det också bra. Slemhinnan var 10 mm så det är bara att ladda för FET på måndag, yeay!! :)
Drömmer om ett barn: Det låter som en fantastisk plan att berätta för mormor då! Har hon några barnbarn sedan innan? Ja, boka in ett privat RUL, allt för lugn och ro i sinnet!
Lappgeten: Ja, ruvartiden är en hemsk berg och dalbana! Tänker du vänta till testdagen med att testa alltså? Hur långt är det kvar? Tar du Femanest eller liknande? Med den fick jag inte mens före jag slutat med pillerna efter testdagen, i annat fall får nog de flesta mensen innan testdagen? Håller tummarna stenhårt!
Stargazers: Man kan alltid hoppas och man kan alltid ringa och höra med kliniken så att den har kommit fram och kolla hur de ser på chanserna. Sen beror det ju säkerligen på var i cykeln du är när ni får tid för infomöte. Men räkna med efter sommaren så blir det som sagt en glad överraskning om ni hinner innan dess!
Hela85: Lycka till med behandlingen, jag skriver in dig i listan nu då jag uppdaterar. Ändra om jag missuppfattat!
Du jag glömde helt bort att titta efter dig !!! Jag var så jävla nervös , men du såg nog mig låter det som :):)