Längtan2013 skrev 2014-03-17 08:25:14 följande:
Skönt att tiden går fort för dig & att du har så mkt annat som händer :)För mig är tvärtom...tiden går långsamt, just nu iaf. Skönt att du fått må bra också :) Jag har varit jätte trött, huvudvärk, illamående & varit helt slutkörd både fysiskt & psykiskt :( Tror det beror på sprayen, men också för att vi gjort så många behandlingar..man mår ju inte direkt bättre när det aldrig tar sig.
Huvva, nä jag känner också att jag kommer förmodligen kommer att ta det hårt om det inte funkar efter ivf nr 2. Vet inte varför men det känns som att det då kommer kännas lite hopplöst. Men, men. En sak i taget. Jag har svårt för det. Tänker allt i 1000 steg fram hela tiden...
Usch, va trist att må dåligt. Men kanske är det något positivt. Jag känner mig ju precis som vanligt. Nu dags för mens känns det som så det är verkligen inte så hoppfullt. Som man min kropp struntar i att jag pepprar den med hormoner och försöker få den att fatta att den ska bli gravid :(.
Jag hoppas verkligen att det är er tur om ni gjort flera försök också. Det här sliter på en och det borde vara er tur nu <3