• Micro

IVF Umeå

100% Lulebo:) ringde Sunderbyn idag. Bm hade missat sambons personuppgifter men d var klart nu. Skulle t läkare å sedan skickas t Umeå. Hon sa att om jag inte hört nåt på 2 v skulle jag höra av mig. Hoppas d går fort för oss oxå när d väl kommit t Umeå.

• Micro

Hela85: ja kul m någon på riktigt nära håll. Hur långt har ni kommit?

• Micro

Härligt, underbart att det var guldägget på första försöket. Det ger ju hopp till oss. Hoppas givetvis på bingo på första, eller eg helst innan första då inget fel hittats.

• Micro

Supernoga: Då får vi hålla tummarna för dig i november. Har du några ägg i frysen?

• Micro

Äntligen har vår remiss gått iväg till Umeåð??? Ytterligare ett steg i rätt riktning, hoppas bara att väntetiden inte är så lång. Skulle vara skönt att få starta före jul.

• Micro

Suck, vi kommer inte att hinna starta innan julstängningen:( mailade m kliniken och de skrev att d är 3 månaders väntetid. Har läst i tråden att det gått betydligt fortare. Kan inte låta bli att hoppas att 3 mån var ett standardsvar för att de inte vill lova för mkt. Hade så hoppats på att kunna starta och medicinera under julhelgen.

• Micro

Stargazers: ja väntan mellan alla små steg är verkligen påfrestande, men bollen är ju i rullning iaf så bara att hålla ut å hoppas, ngt återbud å så blir d vår tur tidigare.

Nektar: Hoppas d slutar blöda å att vul visar att allt är som d ska. Håller tummarrna.

• Micro

Trex: Hur går d för dig? ÄP snart?

Nektar: Håller tummarna för att d går bra på vul imorgon (senare idag).

• Micro

Familjelyckan: Hur mycket kostar det? 3 pack o fet? Vi har inte startat än, väntar på vår tur men vi bor ju i Norrbotten dvs har bara ett landstingsfunansieratð??? Har ställt in mig på att betala.

Svar på tråden IVF Umeå