IVF Umeå
Mailade igen nu så får vi se om jag får en tid :)
Är ju så nyfiken
Hoppas du får tid snart!
Mailade igen nu så får vi se om jag får en tid :)
Är ju så nyfiken
Det verkar vara tryck på ul-tiderna. De ringde mig nyss och bokade om min tid. Så himla drygt att måsta vänta en vecka till då en varit inställd på en tid. :/
Hej på er!
Vi har precis blivit uppsatta för IVF i umeå, hur länge fick ni vänta innan ni fick komma på första besöket?
Vi fick remiss skickad i slutet på feb i år, fick komma på första mötet i början på april (mejlade dom ett par ggr å tjatade lite haha), började det långa protokollet i slutet på april och nu på onsdag är det dax för äggplock för oss. Såå nervös! Är äggplocket verkligen såå hemskt ni som gjort det? Har aldrig någonsin provat morgon eller liknande heller, jobbat som ssk så jag vet ju hur man kan må på det men som sagt aldrig tagit något starkare än alvedon. Så jäkla nervös!
Har plussat svagt idag på ruvardag åtta med eftermiddagsurin, var så ivrig! Haha!
Ska testa om nån dag igen. Har TD den 6/6 egentligen.
Tack snälla! Testade starkare idag så hoppas verkligen att detta slutar väl nu!
Till pitebo! Stort grattis till ert plus.
För oss gick det inte vägen denna gång därav frånvaron härifrån. Varit så nere. Usch!
Men nya tag i aug då vi gör en frysåterföring. Hoppas på bättre lycka då. Nån som vet om det är större chans att lyckas vid ett FT under normal cykel?
Har precis fått en bekräftelse från IVF kliniken att de har tagit emot vår remiss! Jippie.. =) Min nästa fråga till er, är det någon av er som har fortsatt att ta letrozol i väntan på att få komma till umeå?