• Micro

IVF Umeå

Tusa: jättegrattis till plusset!
    Då hoppas jag på Lars;) var honom vi träffade första gången men tyvärr var han fr gborg o trodde interna skulle vara i Umeå vid vårt nästa besök. Bra m hotell tips, vi sov inte över sist men ska göra d vid ÄP. Vi gör vårt första försök så det är genom landstinget.

• Micro

Tusa: är de sant, min sambo är från Björs:)) han "typ" bor där fortfarande, brukar jag säga, är där jämt:)) bor du i ekobyn?

• Micro

Jasså så du bor i där:) Vi bor på Östemalm men min sambo har föräldrarna å mormor ca 1,5 km in på Björsbyv fr Sinksundet, i ett vitt hus precis före kurvan, så vi är ofta där. Är någon av er Björsbyn?

• Micro

Längta, Santa: vill inte vara negativ men jag blev oxå såååå trött av sprayen o huvudvärk, har tyvärr inte mått bättre nu när jag tar sprutor, fortfarande extremt trött å nedstämd, blir yr av efter sprutorna oxå, nog inte så kul att leva med just nu;)

• Micro

Thesse: Härligt att det gick bra. Håller tummarna nu att du fick guldägget! Jag sprutar nu, vul på torsdag.

• Micro

Sitter å väntar på vul, har sprutat i en dryg vecka nu. Hoppas sååå att det ska se bra ut.

• Micro

Allt avbryts, kanske inget mer försök. Tror jag bryter ihop!!! Sabotörer bortrest oxå.

Svar på tråden IVF Umeå