• Micro

IVF Umeå

Drömmer om ett barn: Tack igen.
    Kattägd: Hoppas det bara är för tidigt att testa. Låter ju lovande, håller tummarna för plus.

• Micro

Nu är det bekräftat, hcg var negativt. Trist men ingen överraskning, har hunnit bearbeta. Mailade min utländskaklinik och jag får starta medicinering för nytt syskonförsök (fet) redan nästa riktiga mens. Skönt för vissa kliniker vill att man väntar 2 cykler efter stimmulerat fet o jag är rädd att hamna mitt i semesterstängningar hon min svenska gyn som ju gör ul mm. Krävdes nämligen 3 ul denna gång eftersom slemhinnan växte sakta.

• Micro

Drömmer om ett barn: Har slutar m medicinen idag så blödning väntas inom nån dag. Sedan nystart vid nästa mens, vet inte hur d blir nu men normal cykel för mig är ca 26 dagar, slutet av maj kanske. Sedan medicinering ca 20 dagar. Så förhoppningsvis ny insättning i slutet på juni.

• Micro

Härligt Mama5, Fantastiskt, stort grattis. Håller tummarna. När har du testdag?

• Micro

Drömmer om ett barn: Nu har jag slutat m all medicin men före o efter transfer tog jag progynon o progesreron, estradot (plåster) då min slemhinna växte sakta o prednisolon, o vitaminer förståss.

• Micro

Idag kom mensen efter förra misslyckande fet. Startar medicinering imorgon, lite ändrad då slemhinnan växte sakta förra gången, förhoppningsvis nytt fet runt 16 juni (andra syskonförsöket). Hoppas hoppas....

• Micro

Tack drömmer om ett barn. Nu har jag medicinerat i ca 1 vecka, dags för ul på tisdag för koll av slemhinnan, hoppas den växer bättre denna gång, gick trögt sist, blev 3 ul o den blev tillslut 8,5 mm vid sista o hade gått ihop till 7 vid transfer. Preliminärt fet den 16 juni, på sambons födelsedag:))

• Micro

Första ul på tisdag hade slemhinnan växt dåligt, som sist. Blev deppig o tänkte att d kanske inte blir ngn transfer men på fredag nytt ul å då var den 8,4 mm:) fick ok fr kliniken, skönt att slippa ett tredje ul som sist o fortsatt ovisshet. Fet blir som planerat 16/6.

Svar på tråden IVF Umeå