IVF Umeå
Men grattis så kul! Försök nu bara att njuta tills nästa UL!
Supergrattis igen !!!!
Men grattis så kul! Försök nu bara att njuta tills nästa UL!
Supergrattis igen !!!!
BK1986: Så härligt att ni fick se ett litet hjärta slå. Håller tummarna allt jag kan för att det ska gå bra för er! :) Skönt att få extra ultraljud med tanke på tidigare erfarenheter. Stort grattis, jag är jätteglad för er skull! :)
I helgen kom en efterlängtad lillebror. Efter alla års kämpande har vi nu fått två barn tack vare kliniken i Umeå, det känns nästan overkligt. Det går inte att beskriva tacksamheten över vad deras arbete har resulterat i. Änglar på jorden är vad dom är <3
BK1986: åh så härligt att allt såg bra ut och att ni får ett extra UL, grattis blivande mamma och pappa!!!
Drömmer om ett barn: grattis, hoppas allt gick bra, jag känner precis som du, trots att det gått 3,5 år sedan lillasyster föddes tänker jag ofta på alla försök på kliniken och all underbar personal!!
Micro: Tack! Hoppas att ni återhämtat er lite och snart är redo för nytt försök. Kramar!
Heja er som påbörjat behandling och är mitt uppe i allt. Kämpa på!
Jag undrar om det är någon som vet ungefär hur lång tid det tog för er, efter att remissen skickades, till första läkarbesök?
Fick brev att handlingarna inkom och att remissen mottogs 9/1. Senare än jag trodde men. Nu är det väntan..
Åh vad spännande. Håller tummarna att allt går bra.
Själv gjorde jag ul idag o d var ok resultat. Slemhinnan behöver växa till lite mer men verkar lovande, hoppas på frysåterföring den 2 feb.
Nu har vi fått tillbaka en fin blastocyst...
Frökenankare: Å nej! Beklagar verkligen. <3
Kvinna32: Grattis! Oj vad tidigt du har plussat!
Ivf-ulrika: Grattis! Vad spännande! Håller tummarna och tänker klistriga tankar. :)
Micro: Hoppas så att det får ta sig för er. Kram!
Här går vi och väntar på nästa UL. Drygt tre veckor sedan förra gången och onsdag känns långt bort. Är i vecka 12 nu och symtomen börjar avta en aning. Lite läskigt. Hoppas att allt är bra där inne.
Kramar till er allihop!
Hej tjejer. Idag gjorde vi ultraljud (12+0). Där fanns en liten sprattlande sak med armar, ben och minst en fot. ;) Så fantastiskt att få se att allt såg bra ut. Barnmorskan mätte krabaten till mellan 12+1 och 12+3, så storleken var också perfekt. Vi är så glada och vågar nu kanske hoppas på att det faktiskt kommer en bebis i augusti. <3