• Pappatillebbe

    Vad för fantasier vill ni förverkliga?

    Spännande att veta, vågar man förverkliga sina fantasier?

  • Svar på tråden Vad för fantasier vill ni förverkliga?
  • Anonym (het kvinna)

    Jag vill tvingas titta på medans min man knullar en annan teje, helst en riktigt snygg och ung tjej. Går igång som tusan på att se honom njuta av en annan tjej, både se och höra hur han njuter. Han får gärna verbalt förnedra mig under tiden och tala om hur skönt han tycker det är att sätta på den andra tjejen, vilken skön fitta hon har osv.


    Sen får den andra tjejen också gärna förnedra mig under tiden, spotta på mig, örfila mig osv. Sen vill jag tvingas suga killens kuk ren från hennes safter och även tvingas slicka hans röv medan han knullar henne bakifrån.


    Som pricken över i tvingar de mig att slicka hennes fitta ren från hans sperma när han slutligen har tömt sig i henne...mmmmmmmmmmmmm.

  • Glad kille
    Anonym (het kvinna) skrev 2012-04-21 22:44:04 följande:
    Jag vill tvingas titta på medans min man knullar en annan teje, helst en riktigt snygg och ung tjej. Går igång som tusan på att se honom njuta av en annan tjej, både se och höra hur han njuter. Han får gärna verbalt förnedra mig under tiden och tala om hur skönt han tycker det är att sätta på den andra tjejen, vilken skön fitta hon har osv. Sen får den andra tjejen också gärna förnedra mig under tiden, spotta på mig, örfila mig osv. Sen vill jag tvingas suga killens kuk ren från hennes safter och även tvingas slicka hans röv medan han knullar henne bakifrån. Som pricken över i tvingar de mig att slicka hennes fitta ren från hans sperma när han slutligen har tömt sig i henne...mmmmmmmmmmmmm.

    Som cuckold men motsatt.
  • Anonym
    Anonym (Älskarinna) skrev 2012-04-15 17:35:51 följande:
    Är älskarinna till en mycket bra man som låter mig leva ut mina fantasier en efter en.
    Några har tex varit:
    Dominans i olika nivåer
    Lånas ut till annan man
    Trekant med två män
    Trekant med kvinna

    Det jag skulle vilja prova nu är att dominera en man eller kvinna tillsammans och prova fler än två män samtidigt. Helst fyra.
    Åh. En sån man vill jag också träffa. Tyvärr har de flesta män jag träffat inte kunnat tänka sig att låta någon annan man ha sex med mig.

    Har haft trekant med kvinna och det var härligt. Men skulle vilja ha en trekant (eller gärna fler män) och att få bli utlånad till någon som mannen bestämt jag skall träffa. Att han bestämmer vad jag skall ha för kläder på mig och vad jag skall göra med den andra mannen. Sjukt upphetsande tanke.

    Väldigt spännande tråd!
  • Dominant
    Anonym (het kvinna) skrev 2012-04-21 22:44:04 följande:

    Jag vill tvingas titta på medans min man knullar en annan teje, helst en riktigt snygg och ung tjej. Går igång som tusan på att se honom njuta av en annan tjej, både se och höra hur han njuter. Han får gärna verbalt förnedra mig under tiden och tala om hur skönt han tycker det är att sätta på den andra tjejen, vilken skön fitta hon har osv.


    Sen får den andra tjejen också gärna förnedra mig under tiden, spotta på mig, örfila mig osv. Sen vill jag tvingas suga killens kuk ren från hennes safter och även tvingas slicka hans röv medan han knullar henne bakifrån.


    Som pricken över i tvingar de mig att slicka hennes fitta ren från hans sperma när han slutligen har tömt sig i henne...mmmmmmmmmmmmm.


    Jag önskar sannerligen att det fanns fler kvinnliga cuckolds, som du.
  • Matti70

    skulle defentivt prova med ett par eller 2 kvinnor om jag bara får chansen, och då med kvinnans njutning i centrum

  • Anonym

    Min fantasi är att bli upplärd av min plastbrorsa. Att han lånar ut mig till sina kompisar och att de knullar mig i alla hål.

    Fantiserar också om en kompis pappa, att vi spelar poker och att jag tillslut måste onanera inför han, för att jag förlorat alla pengar.

  • Anonym

    Jag har mest haft långa relationer så jag fantiserar mycket om sånt jag inte gjort


     ung oerfaren kille som låter mig utforska honom samtidigt som han utforskar mig träffa någon för en kväll och ha vilt sex med för att sedan aldrig mer träffas  sex i en park eller liknande, helst på natten 2 killar samtidigt som leker med mig
  • Anonym
    Carmen Electra1 skrev 2012-06-06 12:44:29 följande:
    Jag vill ha en polis i min säng !!!!
    Åh detta är en utav mina snuskiga tankar ;D
  • Anonym (Kille 31 år)

    Skulle vilja se min tjej bli tagen hårt och länge av en annan kille. Få se henne komma av en annan killes behandling skulle göra min dag.

    Han får gärna vara hårdhänt med henne och köra i alla hennes hål.

Svar på tråden Vad för fantasier vill ni förverkliga?