• Nemiia

Före och efterbilder, viktminskning.

Trodde ju dock aldrig för några månader sedan att jag skulle kunna lägga upp en före och efter (på väg) bild men nu är jag på G! -10,5 kilo sedan 16 maj-12. Startvikt 100,7 kg
  • Nemiia
    jannah skrev 2012-07-30 23:31:50 följande:
    Wow, vilken skillnad! Grattis! Men, du måste ju vara jättelång, för inte ser du ut att väga 90 kg? Jag hade tippat på 70 kg. om jag bara sett sista bilden.
    ¤ Othilia 080524 ¤ Astrid 110121 ¤

Tack! Nej det är det ingen som tror. Jag är 172 cm så inte super lång. Har väl kraftig benstomme :)
  • Nemiia
    Göteborgsbruden skrev 2012-07-31 09:03:16 följande:
    Kul att tråden kom till liv igen och tack för grattis Bra kämpat Nemiia! Snygg kropp, hade gärna sett ut så
    Tack och grattis till dig också sjukt bra kämpat tjejen! Folk bara gapar ju när jag säger att jag helst vill ner 15 kg till men då vet dom ju inte vad jag väger. 75 kg till mina 172 cm är mitt mål sedan får vi se om jag känner att det räcker eller inte.
  • Nemiia
    Anonym skrev 2012-07-31 09:05:29 följande:
    Jättesnygg kroppsform! Du ser väldigt het ut på den sista bilden (och detta måste jag skriva anonymt eftersom jag är en medelålders heterosexuell kvinna, det kanske inte passar sig att skriva så då, menar jag)!
    Men tack, det var oväntat! nu börjar jag så smått känna igen mig själv igen men glöm inte att träningsbyxorna håller in lite också ;) men känner mig just nu som snyggast i mina träningskläder faktiskt he he
  • Nemiia

just nu peppar jag för under 90 kg. Det handlar bara om dagar vikt idag 90,2

• Nemiia

Den här bilden tycker jag är lite mer realistisk...tror mina nya träningsbyxor thightar till lite...men så är jag hyfsat självkritisk. Måste typ sätta ihop sådana här bilder för annars ser jag ingen skillnad själv. Nu är ju efter bilden ganska mörk men samma kläder iaf :) första bilden vårruset i maj-12 sista bilden några dagar sedan
  • Nemiia
    Anonym (påG!) skrev 2012-07-31 13:22:59 följande:
    Återigen, detta är ingen gå ner i vikt tråd! Utan en tråd för de med bilder som HAR gått ner i vikt.
    Men tycker du inte att TS själv kan säga till om hon tycker att det blir OT?
  • Nemiia
    Anonym (påG!) skrev 2012-07-31 13:25:52 följande:
    Men det ÄR ju OT om man inte kan läsa vad det står i ts! Kan inte ni kämpar skriva i en gå ner i vikt tråd istället och återkomma när ni är klara??
    Så varför skriver du här då? Du om någon är ju OT har du inget bättre att göra?
  • Nemiia
    intetnyttpåplusfronten skrev 2012-07-31 13:24:54 följande:
    Oj, lika lång som mig och samma vikt typ, och jag är inte sådär snygg! Har gått ner 25 kg ca och ser ingen skillnad alls...
    men är säkert olika på hur man är uppbyggd men det är klart det måste vara skillnad på dig om du gått ner så mycket! Bra jobbat! Men det är svårt att se själv ibland men har du satt ihop bilder från då och nu? Det var först då jag såg den stora skillnanden
  • Nemiia
    tusshh skrev 2012-07-31 13:36:58 följande:

före: 93 kg till mina 168 - vintern 2010

efter. sommaren 2011 - 70kg =D  
    Snyggt jobbat tjejen! Vad har du använt för metod?
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.