• Anonym

killsex

jag har en underbar sambo som jag älskar. men det senaste har jag blivit mer och mer nyfiken på killsex. är jag konstig? någon som upplever likadant?

• Svar på tråden killsex
  • Fandango2012

Loben...har haft en liknande upplevelse för ett antal år sedan. Visst var det en häftig känsla.

Fantiserar väldigt ofta om att få möjlighet att uppleva detta igen. 

• Anonym (Conny)

Puff puff eftersom jag gillar ämnet Skrattande

• varmodig
    Anonym (Conny) skrev 2012-04-24 17:09:23 följande:
    Har själv testat att suga en man och gillade det...någon mer här som har eller önskar att få göra det samma?

Ja, jag är gift och har fantastisk sex med min fru, men jag är oerhört sugen på att suga och runka tillsammans med en kille.
  • Anonym (Online)

Precis samma med min fru! Men vi är unga än och en del av mig önskar att jag hade experimenterat klart innan jag gifte mig. Av någon anledning drömde jag om att suga av någon inatt, vilket är ganska ovanligt, men det har gjort så jag har tänkt på det hela dagen och knappt kunnat suttit still pga det!

varmodig skrev 2012-05-05 19:29:11 följande:
    Ja, jag är gift och har fantastisk sex med min fru, men jag är oerhört sugen på att suga och runka tillsammans med en kille.
  • Anonym (nyfiken)

jag är jävligt nyfiken på oral i malmö området :) 

• Anonym (mannen82)

inte helt ovanligt med bisexkillar. Många kvinnor skulle nog bli chokade om dom visste hur många av "deras" män utövade sex med män vid sidan om. Jävligt vanligt är min erfarenhet. Som tur så har jag en förstående fru och inte behöver smyga....men jag finns i göteborgsområdet... :)

• Anonym (Göteborg)
    krille93 skrev 2012-05-12 04:38:22 följande:
    hör av er!
    Var bor du och hur gammal är du?
  • Anonym (kvinna)

Kul du tar upp ämnet! Tycker det är synd att män inte kan yttra sig mer om det, det är faktiskt ingen skillnad på kön och sex. Tycker det borde vara en självklarhet för män att öppet kunna säga att dom gillar prostata stimulans och annat. Min man uppskattar prostata stimmulans, men är hetro. Själv uppskattar jag bög porr och tycker fler kvinnor borde uppskatta det;) För det är så jävla vacker! *mums*

Svar på tråden killsex