killsex
jag har en underbar sambo som jag älskar. men det senaste har jag blivit mer och mer nyfiken på killsex. är jag konstig? någon som upplever likadant?
jag har en underbar sambo som jag älskar. men det senaste har jag blivit mer och mer nyfiken på killsex. är jag konstig? någon som upplever likadant?
Kul du tar upp ämnet! Tycker det är synd att män inte kan yttra sig mer om det, det är faktiskt ingen skillnad på kön och sex. Tycker det borde vara en självklarhet för män att öppet kunna säga att dom gillar prostata stimulans och annat. Min man uppskattar prostata stimmulans, men är hetro. Själv uppskattar jag bög porr och tycker fler kvinnor borde uppskatta det;) För det är så jävla vacker! *mums*
Är väldigt sugen på att testa lätt killsex men vågar inte prova vill vara öppen mot min sambo,kille har jag redan sett ut ,men ej frågat.
TS: Tycker inte att du är konstig, jag har alltid varigt nyfiken och har förhållande nu. Har haft många och långa förhållanden med underbara tjejer men när man blir bekväm och har mindre och mindre sex så kommer nyfikenheten. Är sugen som satan att träffa någon i samma sits som jag. Är inte sugen på att knulla en kille men träffas, runka, suga och hångla skulle vara nice 
Så någon som bor runt Linköping??? 
Jag finns i gbg-området och är väldigt sugen på att tetsa mer killsex. Har runkat och sugit av 3 killar innan men skulle vilja testa att bli påsatt.och sätta på. Inboxa mig om ni är sugna så kan vi försöka få till en träff. Gillar även att runka ihop på skype om någon är sugen
vill utforska lite mer. aldrig gjort nått, 19 år malmö. Oralt är en bra början