killsex
jag har en underbar sambo som jag älskar. men det senaste har jag blivit mer och mer nyfiken på killsex. är jag konstig? någon som upplever likadant?
jag har en underbar sambo som jag älskar. men det senaste har jag blivit mer och mer nyfiken på killsex. är jag konstig? någon som upplever likadant?
Ni är inte ensamma! Jag är hetro till 100% men tycker det är rätt mysigt att suga och runka en annan lkilles kuk! Jag har bara gjort det 4 gånger och skulle gärna göra det igen! Någon i Gbg-området?
Puff puff
Har själv testat att suga en man och gillade det...någon mer här som har eller önskar att få göra det samma?
Är en lyckligt gift man och har tre barn. Av en tillfällighet hamnade jag i en situation där jag blev erbjuden sex med en annan man. Efter stor tvekan ställde jag upp och började runka honom och efter ett tag tog nyfikenheten över och jag tog hans kuk i munnen. Vilken härlig känsla det var att känna den hårda kuken men lena huden i munnen och på tungan, och den upphetsande känslan när han stönade nu kommer jag och sedan den lätt salta smaken av sperma, kunde inte låta bli att svälja.
Denna upplevelse vill jag vara med om många fler gånger.