• Anonym

killsex

jag har en underbar sambo som jag älskar. men det senaste har jag blivit mer och mer nyfiken på killsex. är jag konstig? någon som upplever likadant?

• Svar på tråden killsex
  • Anonym (nyfiken)
    Anonym (Vill också) skrev 2012-04-03 14:47:42 följande:
    Malmö-Lund-trakten någon?
    Jag snart 19 och har funderat på hur det skulle kännas att vara med än kille. Bor i Malmö. Har aldrig prövat men tänkt på det.
  • Anonym (Jag med)
    Anonym (Vill också) skrev 2012-04-03 15:36:31 följande:
    Jag är hetero, älskar kvinnor och tänder på dem både fysiskt och mentalt. Killar har jag aldrig varit kär i eller tänt på.

Däremot fantiserar jag ofta om killsex, och då handlar det bara om att jag suger en fin kuk och låter den spruta i min mun, eller att jag blir påsatt och sprutad i. Ingenting annat, bara detta.

Kanske är det fel att kalla mig hetero. Är jag bi? För mig spelar det ingen roll egentligen. Emotionellt hetero men fysiskt bi, kanske?

Jag har testat att suga några gånger under en period när jag umgicks med ett par. De tände på att vi knullade tjejen växelvis men önskade också vissa bisexinslag. Det är absolut inget jag ångrar. Tyvärr flyttade de och vi tappade kontakten. Det var några år sedan och jag tänker fortfarande på dem.

Jag funderar ofta på om jag inte skulle försöka hitta en trevlig och garanterat frisk (som jag själv) kille att ha sex med, men det verkar omöjligt. Eller ännu hellre ett par. Jag är inte intresserad av några anonyma (och riskabla) knull med killar som inte kan presentera sig med mer än "E du kåt kom hit å knula nu mesama"...

Svårt...
    Lite som jag då. Tänder inte på män men tänder på att ha sex med män . Killsex fantiserar jag ofta om, gärna med två killar eller tillsammans med en kvinna.

Vill suga, bli avsugen, sätta på och bli påsatt. Gärna även med lite dominanta inslag (där jag är antingen dominant eller den som underkastar mig).

Träffar gärna en kille för sex på två och om allt funkar mellan oss att du är med mig och kvinnan jag har en relation med. Hon är väldigt sugen på både "traditionell" trekant med henne i centrum och bisex mellan oss män.

Låter det intressant så svara hår så skall jag återkomma med en epost adress för närmare kontakt. Finns i Malmö/Lund.

Vad är din ålder?
  • Anonym (nyfiken)
    Anonym (Jag med) skrev 2012-04-22 00:41:49 följande:
    Lite som jag då. Tänder inte på män men tänder på att ha sex med män . Killsex fantiserar jag ofta om, gärna med två killar eller tillsammans med en kvinna.

Vill suga, bli avsugen, sätta på och bli påsatt. Gärna även med lite dominanta inslag (där jag är antingen dominant eller den som underkastar mig).

Träffar gärna en kille för sex på två och om allt funkar mellan oss att du är med mig och kvinnan jag har en relation med. Hon är väldigt sugen på både "traditionell" trekant med henne i centrum och bisex mellan oss män.

Låter det intressant så svara hår så skall jag återkomma med en epost adress för närmare kontakt. Finns i Malmö/Lund.

Vad är din ålder?
    Jag är binyfiken, 19 år. Det dominanta vet jag inte dock
  • Anonym (Göteborg)

Ni är inte ensamma! Jag är hetro till 100% men tycker det är rätt mysigt att suga och runka en annan lkilles kuk! Jag har bara gjort det 4 gånger och skulle gärna göra det igen! Någon i Gbg-området?

• Anonym (Conny)

Har själv testat att suga en man och gillade det...någon mer här som har eller önskar att få göra det samma?

• Anonym (Göteborg)
    Anonym (Conny) skrev 2012-04-24 17:09:23 följande:
    Har själv testat att suga en man och gillade det...någon mer här som har eller önskar att få göra det samma?
    Provade du även att ta sperman i mun och svalde? Det var mysigt tyckte jag, vill gärna göra det igen!
  • Loben

Är en lyckligt gift man och har tre barn. Av en tillfällighet hamnade jag i en situation där jag blev erbjuden sex med en annan man. Efter stor tvekan ställde jag upp och började runka honom och efter ett tag tog nyfikenheten över och jag tog hans kuk i munnen. Vilken härlig känsla det var att känna den hårda kuken men lena huden i munnen och på tungan, och den upphetsande känslan när han stönade nu kommer jag och sedan den lätt salta smaken av sperma, kunde inte låta bli att svälja.
    Denna upplevelse vill jag vara med om många fler gånger.

• Anonym (Göteborg)
    Loben skrev 2012-04-25 10:57:20 följande:
    Är en lyckligt gift man och har tre barn. Av en tillfällighet hamnade jag i en situation där jag blev erbjuden sex med en annan man. Efter stor tvekan ställde jag upp och började runka honom och efter ett tag tog nyfikenheten över och jag tog hans kuk i munnen. Vilken härlig känsla det var att känna den hårda kuken men lena huden i munnen och på tungan, och den upphetsande känslan när han stönade nu kommer jag och sedan den lätt salta smaken av sperma, kunde inte låta bli att svälja.
    Denna upplevelse vill jag vara med om många fler gånger.
    Jag med!
    Desvärre smakar inte alla killars sperma lika gott, har sugit av 3 st och en av dom smakade så jävla bittert!
Svar på tråden killsex