Sambon vill inte längre -- relationen håller på att krascha
Två fel gör ett rätt enligt dig?
Det var riktigt härligt."
Som att hon inte är eller var något mer än det, om det positiva med henne var en fin kropp, sexiga kläder, analstavar osv. och nu då en bra mamma men än dock för mycket mamma (så inte heller det är bra). Så han verkar aldrig ha haft några anda saker han uppskattat henne för än sexet som nu inte finns. Han verkar ha sett henne som ett sexobjekt och sambo som ger kärlek, närhet med förvisso och nu har hon slutat att vara det.
Men det handlar ingenstans om att de har stått varandra nära själsligen och har kommunicerat så bra och haft det bra på andra plan än "sängen" och delat värderingar och andra fina saker i livet. det verkar bara vara skit med Ts sambo förutom att hon en gång var ""Min tjej är väldigt fin, bra kropp, håller sig tränad osv. Vi hade härlig sex, ofta sexiga underkläder, högklackat, kollade på p-filmer ihop, gick i sexaffärer, hade sex på offentliga platser, körde analt, testade med analstavar, osv
Det var riktigt härligt."
Det är vad som kan tolkas som en dålig kvinnosyn. Att hon bara är en kropp som skall ge honom njutning.
För det är så han formulerar det. Fast han har sagt att det inte är så, så jag säger inte att det är så, bara att det ser ut så.
För att sammanfatta Anonym (Jämställdhet!!!)s inlägg:
Allt är TS, eller bådas, fel. Inget är eller kan vara explicit TS sambos fel eller ansvar. TS situation är hans ansvar på grund av hans handlingar. TS sambo är ett offer för omständigheter som ligger utanför hennes kontroll, och definitivt utanför hennes ansvar att göra något åt.
Kuriosa:
Ett par feministiska vänner till mig tolkar Anonym (Jämställdhet!!!)s inlägg på exakt samma sak som jag. Anonym (Jämställdhet!!!) har inget med jämställdhet att göra, utan är mer att klassa som mansförakt.
Med andra ord, Anonym (Jämställdhet!!!):
Du har fel. Igen. Det börjar bli en vana det här.