Höstmammor i Linköping Del 4
Kommer till fikat!
Fika på tisdag kl 14, vid Hospitaltorget
Maria & Ida
Nina & Emma
Marie-Louise & Freja
Therése & Saga
Ulle & Samuel
Maria & Tyra
Ramesh & Alma
Malin & Ludwig
Kommer till fikat!
Fika på tisdag kl 14, vid Hospitaltorget
Maria & Ida
Nina & Emma
Marie-Louise & Freja
Therése & Saga
Ulle & Samuel
Maria & Tyra
Ramesh & Alma
Malin & Ludwig
hej trevligt med fika igår det var ju så länge sedan för mig.
badbyxor finns att köpa i badhuset, Nallemaja eller babyprofsen, De kostar ca 140kr.
Tänk på att de inte läcker ut i benen, Jag köpte ett par och tyckte inte storleken stämde (vikt och ålder) de var för stora men han växer väl i dem.
hej
vore kul att fika men vi är båda förkylda, inte så farligt men man kan undra om Ludwig tullat på pappas wiskey. Jag vill inte riskera att smitta er ont i halsen är aldrig kul, ha det så kul så får vi se hur vi mår på torsdag.
hej
idag ska "vi" oxå bli mätta och vägda. Tänkte komma till fikat sen. Vi är lite föfkylda fortfarande men det har snart gått en vecka så jag tror inte det smittar fortfarande.
Hoppas det är okej.
Fika torsdag klockan 14.30 vi träffas på Mezzo.
Jenny & Vilhelm
Nina & Emma
Linda & Meja
Marie-Louise & Freja
Miia & Amelia
sofie & ebba
Therése & Saga
Malin & Ludwig
Hej
Kul att se så många på fikat tyvärr hinner man inte prata med alla så mycket.
Jag blev sugen på att testa gröt så vi tog vägen förbi affären på vägen hem. Ludwig tyckte det var spännande han mumsade i sig gröten ganska bra, vågade inte ge en hel smakportion även om han hoade efter mer.
/Malin
Hej
Varför sover inte dessa små människor!
Vi äter oxå Nestles gröt, det var den enda jag hittade i den lilla butik jag var i. Igår mumsade han i sig gröten fortare än kvickt men jag vågade inte ge mer än en halv smakportion, hur fort ökade ni?
Lycka till med dopet Tezz! inte kul när det strular. Ludwig döptes förra helgen det gick bra förutom att han var lite förkyld ocj kinkig och klänningen vi skulle ha använt hade han vuxit ur.
ornby spelar ingen roll vilken dag, jag antar att det är fler än jag som tar bussen dit?
Jag har tyvärr inte tid att fika den här veckan....
hej
jag gav vanligt kranvatten till gröten sen läste jag att man ska koka vattnet inan de är 6 mån. gör ni det? Jag kokade vattnet till gröten. Tror ni man kan ge en hel portion gröt efter en veckas smakportion? Nu är han inte nöjd efter utan skriker efter mer och får då amma istället.
Hej
Ja vi pratade om att våldgästa babysången och se om vi fick vara med. Jag kommer inte ihåg när och var det var. Är oxå sugen på att testa.
/Malin
Hej Ligre!
Tack för all information om banysången, tyvärr tror jag att vi blir tvugna att hoppa över den. Det blir lite mycket. Hoppas vi ses på fika snart!