• viola74

Höstmammor i Linköping Del 4

Hej

är det någon som vill fika imorgon? Det var länge sedan jag såg er.

• viola74

Hej fröken!

jag hade ju oxå mjölkstockning mycket ibörjan, jag kom på att det var fel bh jag hade sen blev det ju värre av att han åt dåligt ibland och pumpning tyckte jag oxå gjorde det värre. Nu är det bra när jag har en bh som inte sitter åt någon stans. Men vita prickar fick jag aldrig, jobbigt, hoppas det blir bättre fort!

• viola74

Hej Tezz!
    Kan tyvärr inte fika imorgon...

• viola74

Hur många av oss har husdjur?

Maria & Ida: Fiskar (som snart ska bort)
    Sofie & Ebba: Jack russeln Nemo
    Ulrika & Samuel: Burma (katt) Celena
    Malin & Ludwig: Bagheera (katt)

• viola74

Hej

vill gärna komma och fika idag men jag får avvakta och se, Ludwig har lite feber och är gnällig, han fick spruta igår så det är säkert det men man vet ju inte om det är en förkylning han nyser och snorar lite? Någon annan som har reagerat på sprutan? När ska man ge alvedon han har ej över 38 grader.

Grattis till huset ligre, jag vet vad du menar när nan längtar. Vi bygger ju hus och ska få det i mitten av april så det börjar närma sig!

• viola74

Hej

Vi bygger utanför stan tillhör Vårdsberg men ligger i en liten "by" det finns totalt 6 hus.

• viola74

god morgon!

ludwig har sovit dåligt i natt och är lite snuvig, undrar om det är av sprutan eller förkylning? Så vi kanske ska hålla oss ifrån stan idag.

Fina tjejkläder (enl. mig) La redoute: www.laredoute.se

Hoppas vi ses snart!

• viola74

hej

tack för tippset criwi!

Ludwig är ju 5 månader och vänder sig inte heller, han har bara gjort det slumpvis och nu var det jättelänge sedan. Det kommer nog...det är väl som allt annat att endel inte kryper heller.

• viola74

hej

Jag tycker Ludwig sover olika som igår var det full aktivitet hela dagen med träffar och babysim då tror man att han ska bli trött men han sov nästan igenting.
    Normalt tror jag han sover ca3-4 timmar per dag.

fär gröt ca 19.30 ammar ca 20.00 och sover ca20.30
    Han sover ju väldigt oroligt på natten så jag vet inte hur mycket sömnkvalitet det blir?
    Vaknar oftast vid 5 går upp ca 6 idag somnande han om vid 7-7.30 och sov tlll kl 10 med en amning emellan! DETTA HAR ALDRIG HÄNT! jag känner mig pigg!!!!
    Får amma fritt under dagen
    Smakisar vid lunchtid.

Fika på tisdag, kl 14 på Mezzo: (om ni har några andra förslag så kom gärna med dom)
    Criwi & Emma
    Tezz & Saga
    Ligre & Meja
    Marie-Louise & Freja
    Sonja & Lovina
    Malin & Ludwig

• viola74

HEj

Trevlig fika idag!

Criwi: till oss sa de att vattnet inte behövde kokas.

Ligre: jag ger en hel portion gröt nu om han vill ha (vilket är oftast)
    Jag gick från en smakportion och ökade lite nästan varje dag efter ca 3 veckor var jag uppe i en portion när han har velat ha mer så har jag ökat nästa dag osv..

Svar på tråden Höstmammor i Linköping Del 4