Tjoho, nu är våren här.
Vilket underbart väder det har varit i dag. Emma är också glad (kan tänka att Saga inte är lika glad), nu skumpar vagnen mindre. Hon sov nästan i två timmar i vagnen i dag
Helt otroligt, sedan blev det isigt och det började skumpa igen.
Fröken, är det något speciellt ni har börjat ge honom som mat på kvällen?
Tänkte om ni ger honom samma mat vid ungefär samma tid och sedan kräks han varje kväll, så kanske ni ska prova med någon annan mat och se om han kräks då med. Det kan vara något i maten som hans mage inte vill ha kvar, så att säga.
ligre, så skönt att Meja fick för sig att göra i blöjan
(lite skitsnack) inte kul när det inte kommer ut. Har du bestämt dej för hur du ska göra med klänningen?
Var på din sida för att kolla om du lagt ut någon bild på den, lite nyfiken på hur den ser ut. Så gamla dopklänningar brukar vara så jättefina.
Jag har inte mått illa så jag tror fortfarande att min "sjuka" var ren utmattning. Men om det var du Ulle som smittade mej, så måste jag säga att du ska inte ha dåligt samvete för min skull. Jag är numera kärnfrisk! Det finns inte en enda bacill som överlever den höga feber som jag hade
Emma och hennes pappa visar inte några symtom på någon sjukdom som det är nu, jag hoppas att det får fortsätta vara så.
Ha en trevlig helg.