• Forumvärd

    Familjelivs Påsktävling- Vinn familjespel!



    Börjar du också tycka att det är vår i luften?
    Påsken är ett säkert vårtecken, men nu vill vi ta del av fler!
    Ladda upp en bild på ditt vårtecken och berätta varför det ger dig vårkänslor, är det en tussilago i dikeskanten, ett barn på cykeltur eller första dagen utan mössa?

    Bästa bilden och motiveringen utses till dagens vinnare. Du måste äga rätten att publicera bilden.
    Vinnaren utses av en jury på Familjeliv. Tävlingen pågår fram till midnatt den 1 april och vinnaren avslöjas dagen efter.

     

    Priset är ett familjespel: Nalle Puh – Regnspelet. Från 4 år.

     

    Läs fullständiga tävlingsregler här


    Lycka till! Solig
  • Svar på tråden Familjelivs Påsktävling- Vinn familjespel!
  • bubbelmaja


    Bilen som ska sopa upp allt grus är ju ett väldigt välkommet vårtecken, även om den kom precis när vi gräddade våfflor på altanen. 
  • Boothwalker

    Värmande sol och vårblommor att smaka på. Det är väl vår? =)
    ♪♫♪ Ajm bjutifull in maj vej, kås gad mejks nou mistejk, ajm on di rajt träck bejbi, aj am bårn dis vej! ϗ
  • odda


    Ett vår tecken för mig är när påsken har kommit på denna bilden ser ni min dotter Line hålla i en blomma till deras avslutning innan påsklovet börgar
  • snuppis

    Mopsen Jodie njuter av den lilla vårsol som sprider sig. Den ger mig vårkänslor då jag ser hur hon njuter av värmen


  • Jeska91


    Årets första tussilago! 

    Sambon gav mig denna blomma idag fast det var några dagar sedan han plockade den. "Jag glömde visst bort att ge dig den".  ;)  

    När sambon plockar en tussilago bara för att ge mig så är våren här!   
  • Isabelle och Casper


    För mig är våren här när man hör barnens skratt och bus från trädgården och när man tar fram grillen för att grilla årets första korv.
  • Liljan77


    Säg det gärna med en blomma,men allra helst med smultron. *mums* =) 
    Vad kan vara mer vår,än då man rensar bort allt skräp som höstens vindar hade med sig,och finner smultron som redan kommit upp.Konstigt tidigt men välkommet =)
     
Svar på tråden Familjelivs Påsktävling- Vinn familjespel!