• Spants

20-25 runt Västerås?

Vet inte om det gills som ung, men jag är 23. Är väldigt yngst på öppna förskolan och föräldragruppen. Så tänkte kolla här om det finns andra mammor/pappor som inte är 30+.
    Jag är ganska nyinflyttad och har knappt några vänner som har barn, så skulle vara kul att prata med lite andra föräldrar i samma ålder  Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-11 20:30
    Spants - Sandy. har en dotter född Sep 2011

Lizzan89 - Lizz med dottern Thea, född 26 aug-11

Jazzica - Jessica med sonen Theo född 21 augusti 2009

Kramgotjej: Emma, två döttrar Lova född okt 08 och Melenie född okt 11

Melwsmammi - angelica, har en son född 09 och heter melwin

WasaE- Åsa med dottern Evelina, född feb. 09

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-13 12:07
    Anna haren son, kelian född i jan detta år

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-25 09:10
    Vår grupp på fb www.facebook.com/groups/410904882255095
    Nya som tittar in här får självklar också gå med i gruppen! :)

• Svar på tråden 20-25 runt Västerås?
  • WasaE

Åh, kul att vi har ett litet gäng =)  Man skulle inte kunna ses på nån öppna förskola eller så då??
    Som det ser ut nu kommer nog jag å min dotter kunna ses på fredag =) Mannen jobbar dock så han kommer inte med.

• Spants

Anna! Vad skönt att det blev rätt tillslut! Gud, vilka hjältar ni är, speciellt lillkillen! Vilken styrka ni har.

Men vi kan väl ta och ses på Gideonsberg hemma hos Kramgotjej, blir kanske lättast att ta sig inom staden? Men jag kommer gärna och hälsar på i radhuset i skultuna nångång också! :)

• Kramgotjej

Ja men då tycker jag vi spikar en träff här hos mig denna gång så kan vi ses i Skultuna nästa gång:) passade halv två bra eller ska vi välja en annan tid?

• WasaE

Okej, då ses vi hemma hos Emma (kramgotjej) runt 13.30 på fredag.
    Var länge sen jag å Emma sågs oxå så det är på tiden ;)

• Spants

Halv två blir bra!
    Emma, kan du maila din adress till oss alla (ifall du inte vill skriva den här) så vi vet vart vi ska? :)

• Kramgotjej

Ja jag tänkte maila er som svarat att ni kan på fredag:) ni andra kan väl säga till så skickar jag till er mer. Ju fler vi blir på fredag desto roligare är det:)

• Kramgotjej

Jag skulle vilja veta om melwsmammi och syntetica kommer så skickar jag adressen till er:)

• Melwsmammi

Jag kommer :)
    Förlåt för min frånvaro i tråden, har nyss plussat och är dö trött hela dagarna hihi. Men ser mycke fram emot att ses :)

• Jazzica

Åh va roligt! Grattis till plusset :D

• Kramgotjej

Vad roligt att vi blir så många. Jag har en liten fundering angående fika. Jag kan baka muffins om ni vill. Är det någon som har några allergier? Ni andra får gärna ta med något till fikat också om ni vill:)

Svar på tråden 20-25 runt Västerås?