• Spants

20-25 runt Västerås?

Vet inte om det gills som ung, men jag är 23. Är väldigt yngst på öppna förskolan och föräldragruppen. Så tänkte kolla här om det finns andra mammor/pappor som inte är 30+.
    Jag är ganska nyinflyttad och har knappt några vänner som har barn, så skulle vara kul att prata med lite andra föräldrar i samma ålder  Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-11 20:30
    Spants - Sandy. har en dotter född Sep 2011

Lizzan89 - Lizz med dottern Thea, född 26 aug-11

Jazzica - Jessica med sonen Theo född 21 augusti 2009

Kramgotjej: Emma, två döttrar Lova född okt 08 och Melenie född okt 11

Melwsmammi - angelica, har en son född 09 och heter melwin

WasaE- Åsa med dottern Evelina, född feb. 09

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-13 12:07
    Anna haren son, kelian född i jan detta år

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-25 09:10
    Vår grupp på fb www.facebook.com/groups/410904882255095
    Nya som tittar in här får självklar också gå med i gruppen! :)

• Svar på tråden 20-25 runt Västerås?
  • Melwsmammi

Hejsan hejsan. Förlåt för att jag inte hört av mig. Har varit på sjukhuset sen igår :( magen mår inte så bra o dem hittar inte felet :( vi får glädjas åt att de inte är graviditeten som spökar iaf, men jobbigt att ha ont utan att få en förklaring :(
    Hoppas ni har överseende och att ni som träffades hade det trevligt idag!

• Lizzan89
    Melwsmammi skrev 2012-04-13 19:18:24 följande:
    Hejsan hejsan. Förlåt för att jag inte hört av mig. Har varit på sjukhuset sen igår :( magen mår inte så bra o dem hittar inte felet :( vi får glädjas åt att de inte är graviditeten som spökar iaf, men jobbigt att ha ont utan att få en förklaring :(
    Hoppas ni har överseende och att ni som träffades hade det trevligt idag!
    Men vad tråkigt, jobbigt när man inte vet vad som är fel också :(
    Självklart har vi överseende, vi var mest oroliga att du irrat bort dig , haha !

Du får haka på nästa gång , om du mår bättre då förstås ! :)
    Thea | 110826 | 4275 g, 54 cm <3
  • WasaE

Hej!

Påminner er igen om att jag och Emma (Kramgotjej) kommer gå till öppna förskolan på Odensvi imorgon, måndag 16/4 om det är någon mer som vill följa med. Kan även tipsa om att ta med småpengar/kontanter eftersom dem har en secondhand shop, som man kan finna något fynd i ibland, eller dagis kläder :P

• Jazzica

Jag ville väldigt gärna komma imorgon men ska vara i Heby innan 16 så det blir lite tajt tyvärr! Men ska ni dit på fredag? För då kommer jag o Theo mer än gärna :)

• Lizzan89

Hade också gärna kommit, men just imorgon går det inte tyvärr :( Kommer också gärna om ni ska dit nån annan dag med :)

Thea | 110826 | 4275 g, 54 cm <3
  • Kramgotjej

Jag och barnen ska troligtvis till öppna även på fredag. Då har de öppet mellan 9-14:) hoppas några av er kan komma då.

• syntetica
    Kramgotjej skrev 2012-04-15 13:55:10 följande:
    Jag och barnen ska troligtvis till öppna även på fredag. Då har de öppet mellan 9-14:) hoppas några av er kan komma då.
    Vilken öppna ska du till? Och vilken tid? :)
Svar på tråden 20-25 runt Västerås?