Sötisa skrev 2012-08-31 12:22:21 följande:
Hej alla, här var det tyst.. Jag ska till Unica om en veckan ungefär, hur går det för er andra?? Är det någon som kan hjälpa mig med Agolutinsprutorna? Vi fick inga kanyler medskickade utan bara glasflaskorna med innehåll. Vart tar man dem, i armen, magen , rumpan?!? Hur får vi tag i sprutor.. Fick lite dålig information där känner jag.. Ska ta första på måndag och hoppas jag hinner få något svar här eller från Unica.. Hoppas ni mår bra! P
Hej Sötisa, Sitter på planet påväg hem från Prag. Gjorde EA igår och fick in två toppfina blastocyster :) Nu börjar den jobbiga väntan, testdag 13/9.... Förstår att du måste känna dig förvirrad gällande Agolutin inj. De ska tas intramuskulärt alltså i en stor muskel, rumpan el låret. Har inte Barbora bifogat ett youtube klipp på injektionsteknik? Googla på nätet så hittar du. Gällande sprutor och kanyler så kan jag inre hjälpa dig. Behöver själv de jag har. Om du ringer gynekologen du varit i kontakt med inför EA här i Sverige så kan säkert de bistå med detta. Annars tycker jag du ska RINGA till Unica idag och be dem skicka. Då hinner du få dem tills det är dags. Lycka till med allt :)