Vi som gör/funderar på att göra embryoadoption
A-embryon som doktorn uttryckte sig! Nu börjar den riktiga terrorn. Väntan i två veckor. Fast jag håller mig aldrig så länge men eftersom man får hcg-spruta på transfer-dagen så är det ju ingen ide innan 10 dagar ändå:)
Vad skumt med blödningen, hoppas det inte är några konstigheter och att du kan fortsätta i vanlig ordning. Men ska du inte börja med estrofem dag 5 i cykeln?
Åh vad spännande, 3. Hur kommer det sig? Kostar det mer?
Nä det är lika bra att låta bli att testa de 10 första dagarna, man vill ju inte få falskpositivt. Men usch vilken vånda det är. Försök att hitta på mkt roligheter så tankarna är på annat håll... Vet, inte lätt

Har du testdag 19:e? Håller alla mina tummar, det vet du!
Även att jag fick blödningen dag 18 ist för dag 26-27 så börjar min transfercykel som om jag fick blödning dag 26. Så jag börjar med estrofem dag 5 i planerad transfercykel, nu på fre. Och då är det ju egentligen dag 13 sedan blödningen började. Enl Barbora är det mkt mer positivt med tidig blödning än sen då slemhinnan får längre tid på sig att bygga upp. Ja jag får väl mejla henne idag och nämna min fortsatta blödning, idag tionde dagen...