• sweetbird

december bebis 2012

Hej allesammans!

Hittade ingen tråd som passade . så jag startade en ny Solig

så vad säger ni? ska ni hänga på ?  alla är givetvis välkomna. missfall/missed abortion/ inget utav det förstnämnda/ första barnet eller 7 barnet Flört alla får vara med !

jag har precis fått reda på att jag är gravid!
    nu är jag i vecka 5

denna gången hoppas jag att den lille håller sig kvar i magen.

jag hade ett MA i Vecka 16  den 27/1 åkte vi in och den lille hade dött.
    men vi va tillbaka på sadeln och försökte igen. det gick på första försöket! och då hade vi ändå bara myst ihop 1 gång runt äl och det va på äl dagen, så det var väl mellan 14-24% chans att det skulle ha tagit sig! och så gjorde det de! så nu är vi överlyckliga! men ändå oroliga för att det ska sluta som förra graviditeten.

Jag har BF 7 December så det blir ett jul barn!!
    HOPPAS NI VILL VARA MED PÅ RESAN TILL EN DECEMBER BEBIS!

Gravid BF-LISTA DECEMBER Gravid

7-Sweetbird

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-04 09:40
    kan tillägga att jag har börjat med Fragmin sprutor oxå så att det inte ska bildas blodproppar i mig eller moderkakan

har även fått Rophylac sprutan då jag har A negativ som blodgrupp! och den får man så att man inte ska bilda antikroppar mot barnet , båda dom här sprutorna hade jag ej fått i första graviditeten och det va det som ställde till det för mig! men du ska det väl ändå gå vägen!! nu kör vi !

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-07 11:18
    BF-lista november/december 2012

29 - Eleora
    30 - SnorkFröken01
    01 - Johannapanna87
    01 - Wile
    01 - alltombrollop
    02 - blurio
    04 - annae1986
    05 - Carmen1
    05 - MyLonging
    05 - Emmiizen
    07 - Linnie83
    07 - msmm
    08 - Snowflake06
    09 - LillaBibbi
    09 - Anni Me
    09 - Amandasmamma08
    10 - sweetbird
    10 - iio
    10 - Augustibarn
    12 - Niillis
    15 - AnnaElizabeth
    15 - Babygirl03
    17 - Cricket

• Svar på tråden december bebis 2012
  • Annzofie

Jiie: önskar mig en viktuppgång på 14 kg.. Skulle jag blivit jätteglad men är just nu på + 20 stadiga kg:) och är i v 37+3 . Underbart fyllig kvinna är jag nu

• jemi01

Jag hoppas verkligen att blodtrycket ökar mot slutet... Ligger ofta under 100 i övertryck och det känns... Yrslig och lätt illamående. Fick avbryta träningspasset efter 20 minuter idag.

• Jiie

Oh önskar att jag ens kunnat påbörja ett träningspass

Tror dessutom att jag håller på att bli sjuk, igeeeeen :(

• twins08

Ligger också på + 14 kg. Gick upp 30 kg med twinsen!!! Men för att försvara mig så gick jag ner 22 kg första veckan efter att de fötts! Fick havandeskapsförgiftning och svullnade som en BALLONG! Sista veckan innan de föddes gick jag upp 6 kg på EN vecka haha det var helt sjukt! Känns skönt att allt är "normalt" än sålänge denna gång!

• Jiie

Oh jisses!! Du känner dig lätt denna gången då

Härligt, besök hos förlossningsöverläkaren kl 13 och knappt fått sömn i natt och har sååå ont i halsen och huvudet är tungt :/ dålig tajming!!!!

• Gutan

Jag ligger på 17.5 kg plus nu. V 35. Börjar närma mig 100 sträcket. Tycker det är skitjobbigt. Vägde mer än jag någonsin gjort när jg blev gravid också. Så ingen bra start direkt. Från att ett halvår tidigare varit i bättre form än på länge. Trist. Men så kan det gå. Nu längtar jag tills jag kan börja träna igen och är så taggad för att komma i form igen. Funderar på att sätta upp som mål att springa New York maraton. Inte 2013 direkt. Men kanske 2014. Får se :)

• sweetbird

Åh jag vill inte va sjuk längre ! Är inne på 5 e veckan nu , bihåleinflammation :( och tål inte penicillin och det jag brukar äta när jag blir sjuk, de får man inte ta när man är gravid! Suck

• sweetbird

Ja , har en telefon tid i morgon hoppas på att han skriver ut abboticin , ska vara mest farligt att ta den i tidig graviditet , nu är det ju inte så långt kvar så jag borde få ta den eftersom jag gått 5 v med detta! :(

• Niillis

Har fått mitt igångsättnings datum om hon inte kommer innan dess så är de den 7/12 så ska vi in..

Svar på tråden december bebis 2012