• sweetbird

december bebis 2012

Hej allesammans!

Hittade ingen tråd som passade . så jag startade en ny Solig

så vad säger ni? ska ni hänga på ?  alla är givetvis välkomna. missfall/missed abortion/ inget utav det förstnämnda/ första barnet eller 7 barnet Flört alla får vara med !

jag har precis fått reda på att jag är gravid!
    nu är jag i vecka 5

denna gången hoppas jag att den lille håller sig kvar i magen.

jag hade ett MA i Vecka 16  den 27/1 åkte vi in och den lille hade dött.
    men vi va tillbaka på sadeln och försökte igen. det gick på första försöket! och då hade vi ändå bara myst ihop 1 gång runt äl och det va på äl dagen, så det var väl mellan 14-24% chans att det skulle ha tagit sig! och så gjorde det de! så nu är vi överlyckliga! men ändå oroliga för att det ska sluta som förra graviditeten.

Jag har BF 7 December så det blir ett jul barn!!
    HOPPAS NI VILL VARA MED PÅ RESAN TILL EN DECEMBER BEBIS!

Gravid BF-LISTA DECEMBER Gravid

7-Sweetbird

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-04 09:40
    kan tillägga att jag har börjat med Fragmin sprutor oxå så att det inte ska bildas blodproppar i mig eller moderkakan

har även fått Rophylac sprutan då jag har A negativ som blodgrupp! och den får man så att man inte ska bilda antikroppar mot barnet , båda dom här sprutorna hade jag ej fått i första graviditeten och det va det som ställde till det för mig! men du ska det väl ändå gå vägen!! nu kör vi !

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-07 11:18
    BF-lista november/december 2012

29 - Eleora
    30 - SnorkFröken01
    01 - Johannapanna87
    01 - Wile
    01 - alltombrollop
    02 - blurio
    04 - annae1986
    05 - Carmen1
    05 - MyLonging
    05 - Emmiizen
    07 - Linnie83
    07 - msmm
    08 - Snowflake06
    09 - LillaBibbi
    09 - Anni Me
    09 - Amandasmamma08
    10 - sweetbird
    10 - iio
    10 - Augustibarn
    12 - Niillis
    15 - AnnaElizabeth
    15 - Babygirl03
    17 - Cricket

• Svar på tråden december bebis 2012
  • annae1986
    sweetbird skrev 2012-04-04 09:33:37 följande:
    Hej allesammans!

Hittade ingen tråd som passade . så jag startade en ny Solig

så vad säger ni? ska ni hänga på ?  alla är givetvis välkomna. missfall/missed abortion/ inget utav det förstnämnda/ första barnet eller 7 barnet Flört alla får vara med !

jag har precis fått reda på att jag är gravid!
    nu är jag i vecka 5

denna gången hoppas jag att den lille håller sig kvar i magen.

jag hade ett MA i Vecka 16  den 27/1 åkte vi in och den lille hade dött.
    men vi va tillbaka på sadeln och försökte igen. det gick på första försöket! och då hade vi ändå bara myst ihop 1 gång runt äl och det va på äl dagen, så det var väl mellan 14-24% chans att det skulle ha tagit sig! och så gjorde det de! så nu är vi överlyckliga! men ändå oroliga för att det ska sluta som förra graviditeten.

Jag har BF 7 December så det blir ett jul barn!!
    HOPPAS NI VILL VARA MED PÅ RESAN TILL EN DECEMBER BEBIS!

Gravid BF-LISTA DECEMBER Gravid

7-Sweetbird

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-04 09:40
    kan tillägga att jag har börjat med Fragmin sprutor oxå så att det inte ska bildas blodproppar i mig eller moderkakan

har även fått Rophylac sprutan då jag har A negativ som blodgrupp! och den får man så att man inte ska bilda antikroppar mot barnet , båda dom här sprutorna hade jag ej fått i första graviditeten och det va det som ställde till det för mig! men du ska det väl ändå gå vägen!! nu kör vi !
    Ja vad roligt! Bra tråd. Jag har, om det är som det ska, beräknad BF den 4 dec. Gjorde ett test i söndags som visade starkt positivt, och ett igår på morgonen som också visade starkt positivt! Igår, ca 2 timmar efter att jag gjort första testet, gjorde jag ett cb digitalt men på et stod det inte gravid. Lite konstigt! Är idag på BIM+7.
  • sweetbird

som sagt .. testa ett annat test och vänta med digital testet nån dag till

du kan väl uppdatera när du har tagit testet. och kanske slänga ut en bild så får man se det :D

• sweetbird

det är bra CINDY!!! så ska det låta! nu hoppas vi att det blir såå!!!! :D

• sweetbird

tänkte skriva ner mina symptom.och kommer säkert missa en del Flört

huvudvärk
    illamående
    Yr
    hungrig
    kissnödig
    muntorrhet
    sur Solig
    molande värk
    gasig Förvånad hihi
    finnar
    trött
    kan tillägga oxå att mina bröstvårtor är typ vita , då mjölkproduktionen ej la av vid förra graviditeten. så jag kommer nog börja läcka ganska tidigt . inte lika kul haha

• sweetbird
    sweetbird skrev 2012-04-04 10:04:00 följande:
    tänkte skriva ner mina symptom.och kommer säkert missa en del Flört

huvudvärk
    illamående
    Yr
    hungrig
    kissnödig
    muntorrhet
    sur Solig
    molande värk
    gasig Förvånad hihi
    finnar
    trött
    kan tillägga oxå att mina bröstvårtor är typ vita , då mjölkproduktionen ej la av vid förra graviditeten. så jag kommer nog börja läcka ganska tidigt . inte lika kul haha
    glömde

näsblod
    känsligt tandkött
    och det här skulle ha stått först GLÖMSK haha  blev så förra grav oxå. tok glömsk. glömmer verkligen ALLT!
  • annae1986
    sweetbird skrev 2012-04-04 09:47:26 följande:
    som sagt .. testa ett annat test och vänta med digital testet nån dag till

du kan väl uppdatera när du har tagit testet. och kanske slänga ut en bild så får man se det :D
    Absolut! det ska jag:) Hoppas på att det testet också visar plus.
  • annae1986
    cindy03 skrev 2012-04-04 09:50:50 följande:
    jag hänger med här.... inställd på att bli med bebis dec-jan!!Skrattande
    Vad kul!
  • Johannapanna87

Hejsan här är en till som är beräknad 1december. jag har en dotter på 3.5 år och fick ett missfall i juni 2011 så hoppas på att allt går vägen denna gång hur är det med er alla?

Svar på tråden december bebis 2012