Inlägg från: Anonym (halvpervers) |Visa alla inlägg
  • Anonym (halvpervers)

    Män som sprutar i kalsongerna...

    Jag blir upphetsad av att fantisera om män som sprutar av ren upphetsning i kalsongerna. Typ väldigt oerfarna män som blir så kåta (av mig t ex) att de inte kan hålla sig, antingen bara av åsynen av mig eller för att vi gnider oss mot varandra eller så. Blir kåt av att läsa berättelser där det händer. Någon som känner igen sig?

  • Svar på tråden Män som sprutar i kalsongerna...
  • Anonym (halvpervers)

    Mm... det är nog bara min man som blir kåt bara av att se mig, men han sprutar inte i byxorna. Tyvärr? Det är bara en fantasi för mig. Kanske missade jag någon fas i tonåren.

  • Anonym (halvpervers)
    Anonym skrev 2012-04-10 08:14:20 följande:
    Det finns en tråd på FL som avhandlar detta.
    m.familjeliv.se/forum/thread/59677312-han-vil...
    Där bör du hitta lite att läsa.
    Nu var det ett tag sedan men tjejen brukar låta mig komma i kalsongerna ibland.
    Tack för tipset! Bra tråd. 
  • Anonym (halvpervers)
    Anonym (tjej) skrev 2012-04-10 11:14:15 följande:
     Dock har jag också en liten fetish för killar som drömmer något sexuellt om mig och kommer i sömnen så det hoppas jag också på om jag sover över hos någon. 
    Har det hänt dig någon gång? Jag fantiserar ibland om att börja smeka för att hetsa upp min man i sömnen, men vet inte om han skulle vakna omedelbart och kanske bara bli störd... själv skulle jag bli ganska sur nämligen om han gjorde så mot mig eftersom jag faktiskt värderar sömnen högre än sex just i den här fasen i livet!! (småbarnsförälder)
  • Anonym (halvpervers)
    redstripe skrev 2012-04-10 23:10:17 följande:
    får ffs försats över ollonet av att läsa den här förbaskade forumdelen
    mmm kan erkänna att jag blir lite våt emellanåt också. Bra uppvärmning inför sänggåendet, känner mig tacksam för att jag har en som alltid ställer upp här hemma. Lite sugen just nu, faktiskt. 
  • Anonym (halvpervers)
    redstripe skrev 2012-04-10 23:15:15 följande:
    önskar min därhemma var sugen.. men icke.
    Ge henne nåt hett att läsa så kanske hon går igång.  
  • Anonym (halvpervers)
    redstripe skrev 2012-04-10 23:20:28 följande:
    precis, så här sitter jag, ensam men inte, lite kladdig.
    Men om du går till henne nu, säger "älskling, låt mig göra det skönt för dig", och som en hyllning till henne låter du det gå i kalsongen medan du slickar hennes safter. Skulle hon inte ställa upp på det?
  • Anonym (halvpervers)
    redstripe skrev 2012-04-10 23:30:29 följande:
    näe
    Ajdå... Nu har min man gått och lagt sig så det är bäst att jag skyndar mig om jag inte ska missa tåget. Tänker ta på mitt sexigaste kvällsansikte och bestiga honom. 
  • Anonym (halvpervers)
    redstripe skrev 2012-04-10 23:36:20 följande:
    Do it ! Se till att han blir blöt i byxan med ;P
    Jag ska göra mitt allra bästa.  
  • Anonym (halvpervers)
    Anonym skrev 2012-04-11 12:05:19 följande:
    Hur gick det? I kalsongen eller? Tungan ute
    Nix, han krängde av sig dem innan jag fick chansen att egga tillräckligt mycket. Bättre lycka nästa gång. Antagligen är han för okänslig för att göra det, men det skulle vara ännu hetare om jag lyckades typ genom jeansen. 
  • Anonym (halvpervers)
    Wittra skrev 2012-04-11 17:40:27 följande:
    Det hände min nuvarande sambo när vi precis blivit ett par Han kunde vara så het på gröten och jag grävde på/utanför kallingarna och rätt som det var kom det där.....Drömmer men jag tror inte man som man kanske tycker det är så trevligt att få det i kallingar. Kladdigt, minns att min sambo var måttligt förtjust i det Drömmer
    Det beror nog på mannens läggning... det kan ju betraktas som lite pinsamt att inte kunna behärska sig, och att för snabba utlösningar hör kanske tonåren till... Men att jag tänder på fantasin handlar antagligen om makt på något sätt, att jag gillar att ha kontrollen eller få honom att förlora kontrollen. Så om man gillar det som man kanske hänger på om man tycker om att känna sig lite maktlös och dominerad i en sexuell relation?? 
  • Anonym (halvpervers)
    Nipus81 skrev 2012-04-12 12:10:36 följande:
    Kan säga att du träffar mig mitt i prick med detta. Just att känna
    att jag tappar kontrollen gör att jag tänder på det. Jag har kommit ett par gånger i kalsongerna efter att min tjej smekt utanpå. Jag har sagt att jag är nära men hon fortsatte bara tills jag kom. Tror hon likt dig gillar det med. :)
    Jag har ett par BB kalsonger som är väldig lena och när jag har dessa känns det väldigt skönt när hon smeker utanpå. Så det är ett tips. Kolla matrialet i kalsongerna han har om du vill att det ska gå lättare.
    Dela gärna med dig hur det går. ;)
     Det blir inget idag i alla fall. Men jag kanske ger mig ut på shoppingtur på herrekiperingen. 
  • Anonym (halvpervers)

    Känner att det är dags för ett nytt försök i kväll.  

  • Anonym (halvpervers)

    Finns det någon som delar min fetish som kan tipsa mig om några bra noveller? Gärna där tafatta ynglingar blir förförda av äldre kvinnor, eller för all del jämnåriga tjejer. Och ja, de måste komma i kalsongerna. 

  • Anonym (halvpervers)
    Nipus81 skrev 2012-04-30 20:17:59 följande:
    Go for it! Berätta hur det gick för dig/honom. :)
    Blev ingenting, jag slocknade som en sten när jag nattade barn. Svårt att hålla lågan vid liv såna tillfällen. Idag känner jag mig inte motiverad, men man ska aldrig säga aldrig!
  • Anonym (halvpervers)
    redstripe skrev 2012-05-01 14:20:08 följande:
    Jag lyckas somna med ungarna var och varannan natt nu för tiden med.
    Det suger! Och inte på ett bra sätt. Är väl bara att inse att sex inte har en prioriterad plats i livet vid den här tiden. 
  • Anonym (halvpervers)
    temptation skrev 2012-05-01 20:11:31 följande:
    Du är rolig :P
    Vem, jag eller någon annan i tråden?
  • Anonym (halvpervers)

    Hahaha, nä jag har lagt ner det där, satsar på vanliga samlag. Som småbarnsmorsa har man inte så många tillfällen till sex, så det gäller att göra det bästa för alla av situationen när den uppstår. Men fantisera går ju.

  • Anonym (halvpervers)

    Absolut, det är ju snart semester och vem vet vad som kan hända.

  • Anonym (halvpervers)
    Nipus81 skrev 2012-08-15 20:26:09 följande:


    Något nytt att berätta? ;)
    Nix, nada.
Svar på tråden Män som sprutar i kalsongerna...