• Anonym (halvpervers)

Män som sprutar i kalsongerna...

Jag blir upphetsad av att fantisera om män som sprutar av ren upphetsning i kalsongerna. Typ väldigt oerfarna män som blir så kåta (av mig t ex) att de inte kan hålla sig, antingen bara av åsynen av mig eller för att vi gnider oss mot varandra eller så. Blir kåt av att läsa berättelser där det händer. Någon som känner igen sig?

• Svar på tråden Män som sprutar i kalsongerna...
  • Anonym (Jenka)

Ser ut som de har kissat på sig då..?

• Anonym (Bingo)

Jag har varit med om att en kille kommit i byxorna en gång, vi var nykära och ute en kväll och hade druckit öl. På väg hem stannade vi och hånglar i varje gathörn och jag smekte honom över jeansen. Plötsligt vrider han sig ur mitt grepp och jag känner att det är blött utanpå hans byxor (Var typ chinos). Pinsamt tyckte jag men hett tyckte jag :)

• Anonym (Mr T)

Om jag inte tömmer på något sätt på en vecka, så kan det däremot hända att man kommer i sömnen..

• Anonym (f)
    Jag hade en flirt med en kollega för några år sedan, men vi hade ännu inte rört vid varandra, var ändå uppenbart att vi båda ville ha varandra. När jag skulle gå förbi honom genom en dörr och det var väldigt stressigt på natten, så råkade jag snudda honom på kuken (ja, verkligen råkade). Blev väldigt pinsam stämning först. sedan tog han min hand och viskade "om du ska ta på den kan du väl göra det ordentligt", vilket jag gjorde, utanpå jeansen, och han kom nästan direkt. Och sedan jobbade vi vidare, var ju stressigt som sagt... 

Låter som en halvtaskig porrnovell i efterhand, men det är ett kärt minne faktiskt.
  • Anonym (Prematur)
    Anonym (f) skrev 2020-02-13 00:18:10 följande:

Jag hade en flirt med en kollega för några år sedan, men vi hade ännu inte rört vid varandra, var ändå uppenbart att vi båda ville ha varandra. När jag skulle gå förbi honom genom en dörr och det var väldigt stressigt på natten, så råkade jag snudda honom på kuken (ja, verkligen råkade). Blev väldigt pinsam stämning först. sedan tog han min hand och viskade "om du ska ta på den kan du väl göra det ordentligt", vilket jag gjorde, utanpå jeansen, och han kom nästan direkt. Och sedan jobbade vi vidare, var ju stressigt som sagt... Låter som en halvtaskig porrnovell i efterhand, men det är ett kärt minne faktiskt.

Rätt hett! Kan tänka mig att han var rätt kåt på dig där och då..
  • Anonym (Ejakulator)

Händer mig då och då när jag träffat en riktig heting

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Ananasgirl)

Jag var med om en man som sprutade i kalsongerna en gång. Jag var full och sov i min säng och min tjejkompis sov på en madrass efter en fest. En kille som min kompis var förälskad i kom och lade sig brevid henne, men efter en stund hoppade han upp i sängen och väckte mig med sina smekningar. Fanns inget intresse från min sida, och min kompis låg på madrassen o grät, jag knuffade bort snubben, som började torrjucka och kom med byxorna på mot min rumpa. Sen flyttade han ner till madrassen. 

• Anonym (Jo)
    Anonym (Ananasgirl) skrev 2025-12-20 20:38:23 följande:

Jag var med om en man som sprutade i kalsongerna en gång. Jag var full och sov i min säng och min tjejkompis sov på en madrass efter en fest. En kille som min kompis var förälskad i kom och lade sig brevid henne, men efter en stund hoppade han upp i sängen och väckte mig med sina smekningar. Fanns inget intresse från min sida, och min kompis låg på madrassen o grät, jag knuffade bort snubben, som började torrjucka och kom med byxorna på mot min rumpa. Sen flyttade han ner till madrassen. 

Vilken dålig stil av honom.
Svar på tråden Män som sprutar i kalsongerna...