Hej germany,
Tack tack snälla du.
.
Jag har kollat en hel del behandling som insemination i CFc, ÄD i Riga, IFV i Athen eller UK. .
Jag försöker läsa lite av allt. Ibland det kan ta lite lit för mig att svara pga jag vill inte var ainloggat mkt på FL. Det kan göra en galen, hahaha.
speciellt jag som är så nyfiken
mariposa skrev 2012-07-01 20:00:58 följande:
Cice, hoppas att resan gick bra! Jag beundrar din styrka; hoppas att det ger utdelning mycket snart!
Kram
Tack tack Mariposa, va snäll du är..
Jag har redan märkte skillnaden i min kropp sedan jag började med olika behandlingar. Jag sover o mår bättre, tack vara Akupunktur 2 gg i vecka, zonterapi en gång i vecka, yoga och Mat enligt TCM ( jag måste säga att jag ibland sakna att äta vanlig smörgås, pizza, dricka läsk mm)... Jag saknar vanlig träning på gym, och olika klass träning, mums
Jag funderar på att köra med insemination i 3 månader i med Dr.d vill att jag skulle prova på naturliga sätt .
Jag har pratat med Sven i CFC idag, och efter han har läste min journaler ( från Sverige o Athen),, han tycker att det var ok, om jag vill pröva insemination. Jag åker till Dk nästa gg som jag få min mens.
Jag hoppas att ni ha det bra, solen skinner, man måste jobba, hippie,
Kram