• Gelicapelica

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

är på min tredje kur. har tagit dag 2:s dubbelkur. Tror att jag fick äl med förra dubbenkuren, men min gyn hade stängt den veckan så jag är inte säker. 

• Gelicapelica
    snosan skrev 2012-10-28 15:50:38 följande:
    ok! ja jag har testat enkel 2 ggr och detta är första gången jag får komma in och ta prover... de känns inte så seriöst då man hör att alla åker in och gör vul helatiden och sånt, medans jag bara lämnat blod en gång på 2 månader på medicinen... :S

jaså?

min har varit väldigt noga med att boka tider för vul! men min e provat, så det kanske är därför? 
    Jag har bokat vul på cd 12 denna gången då min monitor visade utslag på dag 13-14 sist

• Gelicapelica
    snosan skrev 2012-10-28 15:58:10 följande:
    ok! ja mina(inte privat) har inte bokat alls, sa att dte gör man bara om blodprovet visar att jag har äl.... jävla lögnare! Blir så irriterad att man måste tjata till sig alla saker, de kan inte bara hjälpa en direkt..:S

låter jättetråkigt!

jag tycker det är sååå skönt att min håller koll!

• Gelicapelica
    Hannah8401 skrev 2012-10-28 22:04:28 följande:
    Jag ringde efter en vecka annars hade jag väl inte fått veta?
    jag säger inte du har fel. 
    men jag skrev vad min läkare sa... jag ringde ju inte förrens när jag fick min mens, så jag vet inte....
  • Gelicapelica
    Hannah8401 skrev 2012-10-29 10:40:36 följande:
    Nej jag menar bara, att om jag inte ringt och frågat om svaret så vet jag inte om läkaren hade ringt mig och berättat eller skickat brev, de verkade inte bry sig, tråkigt:( Hoppas ni andra har mer engagerade läkare.

usch va tråkigt att dom itne bryr sig.

Min är kanonbra än så länge

• Gelicapelica
    elith skrev 2012-10-30 11:16:24 följande:
    Väntat på remiss nu till usö och sen ska maken få göra sperma prov så vi får väl se.. Får hoppas bara att usö tänker hjälpa oss denna gång när dom vägra förra gången... Jag ska ringa dit i em å ställa på dom.
    det är ju sååå tråkigt när man måste tjöta så... 
    landstinget ville ju inte hjälpa oss alls denna gången för att vi hade ju lyckats en gång innan...
  • Gelicapelica
    Pepsi skrev 2012-10-30 20:01:54 följande:
    Jag måste säga det att jag går hos gyn i landstinget och de är super! Visserligen så kollar dom inte med VuL varje gång, vilket jag skulle vilja. Men har inte frågat om det heller.

Det var någon som skrev att mannen skulle lämna spermaprov nu efter alla doser med pergotime, det fick min sambo göra innan vi ens fick pregotime. Vilket jag kan tycka är bra för då vet man ju säkert vart felet ligger.
    Eftersom vi har en dotter ihop så behöbde inte spermaprov nu... men skulle det va så att det inte händer nåt på ett tag så sa han att vi får kolla det också.
Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)