• Gelicapelica

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

Pepsi skrev 2012-12-20 09:56:50 följande:
    Här händer inget...Tog ett test imorse men visa inget...Nu väntar jag tills nästa vecka och testa. Räkna ut att det inte har gått så lång tid för mig ändå...Kan va på BMI + 2...Beror ju på när ägget släppte... :P Själv då?
    fortfarande ingen mens... 
    Mår aningen illa idag... 
    Ringde min gyn idag för att få reda på dos vid ev. mens... men hon trodde också att det kunde varit något om mensen varit så punktlig innan. 

mina blodprov som dom tog när jag va där på cd 15 var kanon o alldeles perfekta för befruktning o vi hade sex samma dag så jag hoppas! 

Ska åka ner o köpa ett test till imon så får vi se helt enkelt

• Gelicapelica
    Pepsi skrev 2012-12-20 10:12:38 följande:
    Okey, ja jag vet ju inte så mycket. Är mest rädd att kroppen ska börja strula...
    Det är så mycket konstigt. Men när jag har tog pergotime och min sambo var sjuk och vi inte hade sex. Då kom mensen exakt två veckor efter utslaget på testet. Fast månaden efter kom det ju ingen ägglossning och efter det var den jäkla sen...och nu sitter jag här :P
    Det är inte så att jag känner mig stressad det är mer att jag vill att kroppen ska fungera som den förväntas göra.

Det gör du rätt i :)
    Håller tummarna!! :)
    Tack! 

Kan behövas! M;an vill inte stressa upp sig, men jag är ju sååååå nyfiken!!

Lycka till du med!! Håller alla tummarna!!!

• Gelicapelica
    Pepsi skrev 2012-12-21 09:24:30 följande:

Och det är bim +? Hahaha
    bim +3
    choklaa skrev 2012-12-21 10:39:08 följande:
    Gelicapelica: grattis grattis. När jag plussade var jag också på dag 31 en magisk känsla.

Nu ser du till att vila dig så ägget fästet ordentligt, lyft inte tungt och stressa inte.
    Det viktigaste är att bebis nu får växa till sig :)

Hihi vist låter jag gamelmodig, men tog efter detta efter att flera vänner fått missfall pga att de fortsatt som vanligt. Sen om du har några frågor är du välkommen att höra av dig :) grattis

Pepsi: nu ska du se ett plus du med :) skickade med all tur och lycka till dig :) hihi... :) vilken dag i cykeln är du på?

Tack!

Jag ska försöka ta det lugnt, får försöka nu när jag är ledig i 16 dagar
    Har även bokat ett vul den 15/1 för att få titta lite

• Gelicapelica
    CupcakeDream skrev 2012-12-22 07:40:38 följande:
    Grattis tusen gånger om Gelica!!!!!!! Fy fjasensnasen va roligt 🌹
    TACK!! 
    Fortfarande helt ofattbart! 
    Men snart hoppas jag att hjärnan förstår
    Mormor o morfar ska få reda på det på måndag. Ska sätta på dottern en t-shirt där det står : Jag ska bli storasyster! :-9
Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)