• choklaa

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

Pepsi: det kan variera då det beror på nivåerna av hormonet hur mycket och snabbt dom stiger

• choklaa

Gelicapelica: grattis grattis. När jag plussade var jag också på dag 31 en magisk känsla.

Nu ser du till att vila dig så ägget fästet ordentligt, lyft inte tungt och stressa inte.
    Det viktigaste är att bebis nu får växa till sig :)

Hihi vist låter jag gamelmodig, men tog efter detta efter att flera vänner fått missfall pga att de fortsatt som vanligt. Sen om du har några frågor är du välkommen att höra av dig :) grattis

Pepsi: nu ska du se ett plus du med :) skickade med all tur och lycka till dig :) hihi... :) vilken dag i cykeln är du på?

• choklaa

Gott nytt år till er alla :)

Önskar alla ni som blivit gravida under trådens gång ett underbart 2013 med era små bebisar.

Ni som fortfarande kämpar, säger jag precis som CupCakeDream: Ni kommer fixa de, för kan vi så kan ni :) Ser framemot många många plus och då ännu fler bebisar under 2013.

Så vi sedan kan starta en ny tråd där vi skriver om graviditeten och livet med en bebis :)

Åter igen gott nytt år :)

• choklaa
    Pepsi skrev 2013-01-03 10:57:31 följande:
    Jahopp, då har jag precis ringt till gyn.
    Skulle gjort det redan i mellandagarna och igår, men har känt mig så off.
    Men idag tog jag mig i kragen...så runt 13.00 ringer dom upp, så får vi se vad som händer utifrån det.
    Har ju fortfarande inte fått någon mens och inget plus. Men har lite mensvärk då och då, precis som om mensen skulle komma igång....Aja..får se vad de säger! :)
    Vad sa dom pepsi??

• choklaa

Pepsi: förlåt men vad är de för jävla idioter. Grrrrr blir förbannad. Vadå vänta en vecka till?

• choklaa

Jag kan tyvärr inte utala mig om det elith.

Pepsi när det gäller hormonerna kan de stämma. Min mor testade positivt med mina syskon. Men efter att innan mig haft missfall och sen blev gravid ganska så snart efter så visade inte testen något. Samt att hon hade två genom blödningar. Så hon blev glatt överraskad när hon kände att det rör sig där inne hur är de möjligt. Vist förr hade man inte lika tillförlitliga stickor. Men det borde ha synts då det gjorde det med mina två äldre syskon samt med det missfallet hon hade två månader innan hon lyckades bli gravid igen. Så tanken har slagit mig att de kan vara så. När bebis fäste sig och första två veckorna hade jag också molningar och mens värk

• choklaa

Pepsi: håller tummarna :) du är säkert lite låg hormonad och därför har det inte visat.

• choklaa

Pepsi: håller med emmie02 kör du 3-7 och läs på nätet. Överväg också byta läkare och kräv VUL.

Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)