• Gelicapelica

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

CupcakeDream skrev 2012-12-06 10:37:55 följande:
    Gelica: det gjorde du rätt u;)
    Haha, ja man får ju passa på när man för en gångs skull e hemma samtidigt
  • Gelicapelica
    Hanna00 skrev 2012-12-07 18:24:42 följande:
    Hej! Undrar om nån av er har köpt clearblues fertilitetsmonitor? Är det värt pengarna? :) Fick veta idag på vul att min första pergotime kur inte tagit sig (än iaf, är på dag 11 men ingen "bra" blåsa på g) men ska testa hemma med stickor. Därför funderar jag på att köpa en sån och behöver råd :)

Jag har den! Köpte den för 4 1/2 år sen. Så den har väl "betalt" sig... Försöker bifoga en bild på dagens utslag
  • Gelicapelica
    snosan skrev 2012-12-10 22:01:16 följande:
    bim idag och ingen mens, har ont i brösten som f*n! Känns som böstvårtan ska explodera i bhn :(

Har fortfarande molande i tjejmagen och jag hoppas mensen håller sig borta imorn oxå så jag får testa! 
    hur går det snosan??
  • Gelicapelica
    snosan skrev 2012-12-11 21:24:20 följande:
    Inget plus, men vi väntar och ser om mensen kommer snart, annars om den inte kommer är jag ju gravid :D
    Orkar inte hålla på att testa, var sak har sin tid, som min älskling brukar säga :) 
    det låter VÄLDIGT klokt!!
  • Gelicapelica

bim -1 idag...

Magen har blivit så svullen på kvällarna så som ni ser så ser jag gravid ut... Öm i hela magen....
    Får se i eftermiddag om dom blodblandade flytningarna kommer eller om dom uteblir...
    *Har även fått lite ont i bröstvårtorna på morgonen

Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)